C-Style Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hei jeg er ikke så utrolig god på nettverk, men har akkurat fått nett fra Get. Fikk et Arris Touchstone TM502A/B modem fra de og det funker knirkefritt mellom modemet og PC-en. Problemet er at jeg ikke har noen anning om hva jeg må gjøre for å få min SMC2804-WBR router til å snakke med det. Mulig jeg bruker feil kabel mellom dem, ikke vet jeg. Jeg bare plugga i den som fulgte med, men siden ingenting skjer, så er det ikke så godt å si. Hvordan type kabel må jeg isåfall ha mellom modemet og routeren? Skulle gjerne hat xbox360 og div. bærbare til også å ha muligheten til å koble seg til nettet med det modemet. Hadde vært fint hvis noen som har Get og har trådløse router hadde kommet med noen forslag. Evt. noen andre som har peil på slikt. Endret 5. februar 2008 av C-Style Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Problemet er sikkert at ipadressen du får fra GET er låst mot sist fungerende macadresse (dvs til nettverkskortet på PC). Du kan enten klone macadressen i routeren eller prøve å slå av modem en stund. Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Takker, det funker. Trodde det skulle være vanskligere Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Siden når startet Get med Arris modem? trodde de brukte Motorola ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå