Cell_v14 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Her har du hele mølja av masserart stappa i en fin VideoBlogg faktisk. Dialog kordinert med Bas fra nederland for å lage en virkelig forvirrende selvprodusert samtale. Men også for å bringe frem at vi virkelig hater fjortismusikk, liker electronica og syns folk ikke skal prate ned om andre typer musikk. Jeg sier det raskt. Ting i denne filmen er ikke ment til å være Særiøs dessverre, det kommer i Tokio Hotell Reviewen. Dere får lov til å klage så mye dere vil da dette er min første usæriøse Videoblogg. Men jeg vet folk har samme mening om fjortismusikk, og kanskje det samme om Daft Punk. Se filmen hos Youtube Jeg blir tvungen til å lage en analytisk review av Tokio Hotell siden duden som synger mangler testosteron og man fant gay innocense bilder på den lokale tråden her <.<. Det blir spennende for min del da jeg ikke liker musikken deres og har sluttet å røyke for 2 uker siden. Endret 5. februar 2008 av Cell_v14 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Stenges etter ønske, da filmen ikke eksisterer lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg