Kjuagutt Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 QUOTE(Kjuagutt @ 15/04-2009 : 20:31) *QUOTE To lag bør man absolutt få lov å ha. Jeg har det selv, blodsupporter av både Liverpool og IK Start biggrin.gif Helt enig, ett geografisk, og ett i den ligaen du liker best (som bør være engelsk, hehe). Men lurer litt på bildet ditt visst du er blodfan av IK Start? han tapte et veddemål med DJ Dark wink.gif Haha. Sånn går det Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kun ett favorittlag - Liverpool, men har som en del andre sympatilag. Lag jeg verken følger med på, eller vet noen av spillerne på. Smiler bare litt når jeg ser dem vinner; Italia - Lazio France - PSG Norge - Tromsø (neste år blir det sesongbillett og storsupporter! ) Spania - Barca Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kun ett lag jeg mer enn gjerne blør for, og det er Liverpool. Ellers er jeg skapfan av Rosenborg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Er jeg den eneste som virkelig blør for to lag? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Absolutte favorittlag: Manchester United Norsk lag: Lyn Andre som følges litt med på: Juventus og Valencia Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Er jeg den eneste som virkelig blør for to lag? Rosenborg og start? Neida, hehe. Men nei du er ikke den eneste. Ac Milan og RBK stiller like høyt hos meg. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 1. Norge: Brann 2. England: Chelsea 3. Tyskland: Hertha Berlin Synes forøvrig sympati er et nedlatende ord, så her er lag jeg har sansen for i andre ligaer: - Nederland: Ajax - Spania: Atletico Madrid - Italia: Fiorentina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå