Treblad Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Følger skremmende mye med på United, og gråter meg i søvn over store seiere eller bittre tap En rimelig uortodoks emosjonell reaksjon på glede, vil jeg påstå - å gråte seg i søvn. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 1. Manchester United 2. Brann Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Norge: Brann England: Chelsea Spania: Real Madrid Italia: Juventus Tyskland: Bayern München USA: Los Angeles Galaxy Lenke til kommentar
Masche Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 England: Liverpool Norge: Hmm... Spania: Real Madrid Lenke til kommentar
Manken Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 England: Tottenham Tyskland: Bayern München Italia: AC Milan Spania: Valencia Frankrike: Lyon Norge: Rosenborg Nederland: Ajax Danmark: FCK Brasil: Sao Paulo Portugal: Porto Belgia:Anderlecht Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 England: ARSENAL Norge: Godset Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Er bare blodfan av Liverpool og Start, men lag jeg følger med og holder med i andre kamper er: - Atletico Madrid - Aston Villa (faktisk ) - Ajax - Werder Bremen Sikkert et par jeg har glemt i forbifarten... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg er slavisk opptatt av Spurs og Molde, hadde de møtt hverandre så ville jeg skammelig nok holdt med Spurs tror jeg. Har svake punkt for IFK Gøteborg og Malmø FF og Juventus som var det første laget jeg likte pga at de hadde kulest drakter syntes jeg da (80-tallet). Så rangeringen blir: 1. Spurs 2. Molde 98. Juventus 99. IFK Göteborg 100. Malmö FF Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 England:Manchester United Norge:Start Spania: Barcelona(Minner fra fifa99 anyone? ) Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Norge: Vålerenga England: Tottenham Spania: Barcelona Tyskland: Bayern Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Norge: Brann England: Manchester United Tyskland: Hoffenheim Spania: Atlético Madrid Argentina: River Plate Italia: Inter Portugal: Porto Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det er jo bare ett lag som jeg heier på.... REAL MADRID CLUB DE FUTBOL Men for å liste opp hvilke lag jeg liker i hvilke land: Norge .... eh. Stabæk Belgia - Anderlecht Italia - Fiorientina Brasil - Santos Frankrike - Marseille Nederland - Ajax Tyskland - Werder Bremen England - ingen..... Portugal - Sporting Argentina - River Plate Hellas - Olympiacos Skottland - Celtic Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 England: Manchester United Andre land: Ingen Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det er jo bare ett lag som jeg heier på.... REAL MADRID CLUB DE FUTBOL Men for å liste opp hvilke lag jeg liker i hvilke land: Norge .... eh. Stabæk Belgia - Anderlecht Italia - Fiorientina Brasil - Santos Frankrike - Marseille Nederland - Ajax Tyskland - Werder Bremen England - ingen..... Portugal - Sporting Argentina - River Plate Hellas - Olympiacos Skottland - Celtic Herregud ... Arsenal og RBK. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det er et lag for mye det også, Sattern. Her i gården er det Arsenal, og bare Arsenal. Visse sympatilag finnes selvsagt, men der stopper det også. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Herregud ... Arsenal og RBK. Og det var? Endret 5. april 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Man kan ikke ha ett lag i hvert land. Det blir for dumt. Brann er helt klart viktigst for meg. Manchester United i Englad. Ellers fornøyd så lenge Engelske eller Skottske lag gjør det bra. Det avtalte spillet og filmingen fra Spania og Italia holder jeg meg unna. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 To lag bør man absolutt få lov å ha. Jeg har det selv, blodsupporter av både Liverpool og IK Start Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) To lag bør man absolutt få lov å ha. Jeg har det selv, blodsupporter av både Liverpool og IK Start Helt enig, ett geografisk, og ett i den ligaen du liker best (som bør være engelsk, hehe). Men lurer litt på bildet ditt visst du er blodfan av IK Start? Endret 15. april 2009 av Kjuagutt Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 To lag bør man absolutt få lov å ha. Jeg har det selv, blodsupporter av både Liverpool og IK Start Helt enig, ett geografisk, og ett i den ligaen du liker best (som bør være engelsk, hehe). Men lurer litt på bildet ditt visst du er blodfan av IK Start? han tapte et veddemål med DJ Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå