Sir Zu Zwat Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) England: Liverpool Norge: Viking Sympatilag: Manchester United (kun enkelte spillere) Endret 6. desember 2008 av OMartin Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 1. Arsenal 2. RBK England: LiverpoolNorge: Viking Sympatilag: Manchester United (kun enkelte spillere) I didn't see that one coming. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 1. Arsenal2. RBK England: LiverpoolNorge: Viking Sympatilag: Manchester United (kun enkelte spillere) I didn't see that one coming. Tenk deg litt om. Det er ikke helt som du tror. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg har bare et intrykk av at United og Liverpool-fans ikke har så mye til overs for det andres lag og spillere. Men mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Norge Vålenga England Man. United Spania Barcelona / Atletico Madrid. <--- Veit at dette ikke er helt rett men har ikke noe personlig forhold til noen av klubbene, syns bare de spiller herlig fotball Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 1, Liverpool. 2, Barca Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Argentina: Boca Juniors Australia: Sydney United Belgia: Club Brügge Brasil: Flamengo Bulgaria: Levski Sofia Canada: Toronto Lynx Danmark: AaB Egypt: Al Ahly England: Chelsea Estland: Levadia Tallinn Finland: HJK Helsinki Frankrike: Paris St. Germain Færøyene: B36 Tórshavn Ghana: Hearts of Oak Hellas: Olympiakos Indonesia: PSMS Medan Island: Fram Israel: Maccabi Haifa Italia: Rimini Japan: Yokohama F Marinos Kina: Shanghai Shenhua Kroatia: Hajduk Split Kypros: AEK Larnaca Liechtenstein: FC Vaduz Mexico: Necaxa Montenegro: FC Sheriff Tiraspol Nederland: Ajax Nord-Irland: Linfield FC Norge: Bodø/Glimt Polen: Wisla Krakow Portugal: FC Porto Romania: Steua Bucuresti Russland: Zenit St. Petersburg Serbia: Partizan Beograd Slovakia: FC Kosice Slovenia: NK Maribor Skottland: Glasgow Rangers Spania: FC Barcelona Sveits: Grashopper-Club Sverige: Djurgården Sør-Afrika: Orlando Pirates Sør-Korea: Jeonbuk Hyundai Motors Tsjekkia: AC Sparta Praha Tyrkia: Besiktas Tyskland: Bayern München Ukraina: Dynamo Dnipropetrovsk USA: FC Dallas Wales: Barry Town AFC Østerrike: LASK Linz Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Orker du å følge med på alle de lagene? :-/ Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Mer eller mindre. Men til hverdags går det vel mest i Glimt, Chelsea, Barcelona, PSG, Ajax og Bayern München. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvem er keeper på B36 Tórshavn Jethrotulling? Uten å google? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Jón Jakobsen, tror jeg. Jeg kjøpte en keeper som het noes sånt på FM en gang. Tror det var derfra. Endret 8. desember 2008 av Jethrotulling Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jón Jakobsen, tror jeg. Jeg kjøpte en keeper som het noes sånt på FM en gang. Tror det var derfra. Jeg tror du spiller litt for mye Manager. Ikke at det er noe galt i det Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Norge: Start England: Arsenal Italia: Juventus Ferdig! Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg følger bare med på engelsk fotball. Det har jeg gjort så lenge jeg kan huske. Favorittlaget er Man Utd, men har noen andre lag jeg liker å følge med på: PL: Hull Fulham Championship: Shef. Utd Wolves Watford League 1: Leeds Wimbeldon (nå MK Dons) Peterborough Leauge 2: Brentford Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 RBK er jo selvfølgelig. ManUtd og Real Madrid er til dels lag jeg sympatiserer med. Ellers liker jeg å følge med på Ajax, Milan og Shalke04. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg følger bare med på engelsk fotball. Det har jeg gjort så lenge jeg kan huske. Favorittlaget er Man Utd, men har noen andre lag jeg liker å følge med på: PL: Hull Fulham Championship: Shef. Utd Wolves Watford League 1: Leeds Wimbeldon (nå MK Dons) Peterborough Leauge 2: Brentford Trodde Wimbledon fans forbanner alt som har med MK Dons å gjøre, jeg. "AFC is the real Wimbledon". Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har forsåvidt bare et favorittlag, og det er Manchester United, eller, si to da, Odd Grenland i Norge....men jeg har sympatilag i andre land Sympatilag: Valencia, PSG, Napoli, Juventus, Milan, Ajax, River Plate, 1860 Munich What? :!: Lenke til kommentar
tobn Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Rosenborg og Leeds. ellers kan jeg ta et lag når det er noen artige storkamper i CL. men aldri scum selvsagt tobn Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Mer eller mindre. Men til hverdags går det vel mest i Glimt, Chelsea, Barcelona, PSG, Ajax og Bayern München. Mer eller mindre? Tviler på at du følger sv?rt mange av disse lagene? Selv holder jeg bare med Manchester United, men sympatiserer med Inter, Valencia, Ajax og Vålerenga. Følger også Bundesliga litt og har en viss sympati for Bremen. Vakker fotball er deilig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå