Juggel Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Liverpool FC vil alltid være min nr 1. Ellers er jeg fan av Notodden FK i og med at det er laget jeg spiller på ellers. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Er det bare jeg som syns mange velger det beste og mest kjente laget i hvert land som "sympatilag"? Og når enkelte brukere, uten å nevne brukernavn, ikke engang husker hvilket land laget er i, så kan det ikke være rare sympatien. Ikke alle lagene er på toppen nå, kanskje, men gjerne vært det for noen år tilbake. Mulig jeg tar feil nå, men det virker iallfall slik ... Goscinny Hvis du mener Monaco, så skrev jeg Frankrike fordi de spiller i den franske ligaen. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg har to lag, Arsenal og Rosenborg. Heier mer på Arsenal enn RBK Jeg spilte This is Football 2003 for en del år siden, da var jeg Ipswich en hel mannsalder. kjøpte Henry osv, må vel si at jeg har sympati for Ipswich da. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Hvis du mener Monaco, så skrev jeg Frankrike fordi de spiller i den franske ligaen. Ikke deg. Snakker om en bruker som sa Belgia istedenfor Nederland (eller omvendt). Forrige side Jeg holder med Manchester United, men håper at Start, som er mitt nærmeste "storlag", kan vinne tippeligaen og spille CL/i Europa og på den måten få store lag (kanskje Manchester United?) til et sted nærmere meg. Engelsk fotball er mye gøyere enn den treige Tippeligaen. Syns jo også det er gøy at Rosenborg klarer seg så bra som de gjør internasjonalt, men ikke noe slags favorittlag, elnz. Håper bare de kvalifiserer seg til spill i Europa, siden de er de som pdd klarer seg best der. Goscinny Endret 17. april 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Norge: Lyn England: Liverpool Tyrkia: Fenerbahce Spania: Valencia å Barcelona Lenke til kommentar
Quaresma Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har ikke så mange, allikevel: Norge; Viking England; Arsenal Spania; Barcelona Italia; Juventus Frankrike; Lyon Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Favorittlag: Newcastle. Sympatilag: Rosenborg, Real Madrid, Ajax, Arsenal. Lenke til kommentar
Janas93 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Norge; Vålerenga England; Liverpool Spania; Real Madrid Italia; Ingen..liker ikke noe italiensk fotball , helt håpløst Frankrike; Lyon Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Kul tråd. Er kun Arsenal-FAN, men har sympatier for disse lagene: Frankrike - Lille Nederland - Excelsior Norge - Godset Spania - Atletico Madrid Italia - Atalanta Championship, England - Ipswich League 1, England - Millwall Stort sett på grunn av FM. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hehe, man får litt forhold til de lagene man spiller med Lenke til kommentar
kimare Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Resultatene til disse lagene påvirker i stor grad mitt humør: England: Liverpool Norge: Haugesund I tillegg er det hyggelig dersom disse lagene gjør det bra, men jeg blir ikke sur om de taper: Spania: Atletico Italia: Verona Tyskland: TeBe Frankrike: St. Etienne Når det gjelder andre ligaer holder jeg nesten alltid meg utfordrerne (altså ikke antatte favoritter) derfor veksler sympatilagene i Belgia, Nederland, Danmark, Sverige etc. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Finnes bare et lag jeg er skikkelig fan av og det er Manchester United. Har noen sympatilag, men det kan ikke sammenlignes. Sympatilag: Norge: Start, RBK Spania: Barcelona Hellas: Panathinaikos - rett og slett pga Erik "Myggen" Mykland, som kommer fra samme lille by som jeg gjør. Fyfaen som jeg savner å se han spille. Danmark: FCK - på grunn av Ståle Solbakken. Skotland: Celtic - kulere drakter enn rangers. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Heier egentlig bare på Liverpool FC, men har også litt sansen for disse: Italia: Inter Milan Spania: Barcelona Scotland: Celtic Endret 5. desember 2008 av Walnuts Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Har bare ett favorittlag, og det er Man Utd.Det er det eneste laget jeg følger hver uke, og ser hver kamp. men selvsagt er det lag i andre land jeg liker bedre enn andre og følger med på: Norge: Viking Spania: Valencia Frankrike: Lyon Tyskland: B.Munchen Italia: Ac Milan Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Følger med på all fotball, men det er Liverpool FC som er i mitt hjerte! Ved siden av Liverpool, er dette de lagene jeg sjekker først når jeg skal se resultater eller kamper: FC Lyn Oslo, Werder Bremen Ajax Atletico Madrid Inter Som sagt, hvis det ikke går en Liverpool kamp på TV, så ser jeg på andre kamper, først og fremst fra italiensk Serie A og tysk Bundesliga. I løpet av sesongen ser jeg vel i gjennomsniitt mellom 5 og 8 kamper hver uke. Fotball er verdens morsomte idrett, både å spille selv og se på! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Kul tråd. Er kun Arsenal-FAN, men har sympatier for disse lagene: Frankrike - Lille Nederland - Excelsior Norge - Godset Spania - Atletico Madrid Italia - Atalanta Championship, England - Ipswich League 1, England - Millwall Stort sett på grunn av FM. Har et sympatilag i Championship jeg og, nemlig Crystal Palace. Mye på grunn av FM hos meg og. Men det var jo en virkelig interresant klubb, så det ble "litt mer". Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 1. Manchester United 2. Brann Sympati lag: Athetico de Madrid, Marseille, Hamburg SV & Fiorentina. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 bump. Vanskelig å la være å sympatisere med Hull City for tiden. Jeg håper de klarer å holde seg oppe, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er bare et lag for meg og det er FC Barcelona! Må si jeg aldri har skjønt meg på de som heier på et lag i Spania, England og Italia. Synes det blir for dumt jeg. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er vel egentlig bare Liverpool som betyr noe, men holder med tilfeldige lag i mange land som jeg har holdt med veldig lenge! Tyskland: Bayer Leverkusen Italia: Lazio Spania: Deportivo Nederland: PSV Belgia: Club Brugge Skottland: Rangers Frankrike: Monaco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå