Gå til innhold

Ett lag i hvert land?

Boomerang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som syns mange velger det beste og mest kjente laget i hvert land som "sympatilag"? Og når enkelte brukere, uten å nevne brukernavn, ikke engang husker hvilket land laget er i, så kan det ikke være rare sympatien.

Ikke alle lagene er på toppen nå, kanskje, men gjerne vært det for noen år tilbake. Mulig jeg tar feil nå, men det virker iallfall slik ...

Goscinny ;)

Hvis du mener Monaco, så skrev jeg Frankrike fordi de spiller i den franske ligaen.

Lenke til kommentar
Hvis du mener Monaco, så skrev jeg Frankrike fordi de spiller i den franske ligaen.

Ikke deg. Snakker om en bruker som sa Belgia istedenfor Nederland (eller omvendt). Forrige side :)

Jeg holder med Manchester United, men håper at Start, som er mitt nærmeste "storlag", kan vinne tippeligaen og spille CL/i Europa og på den måten få store lag (kanskje Manchester United?) til et sted nærmere meg. Engelsk fotball er mye gøyere enn den treige Tippeligaen. Syns jo også det er gøy at Rosenborg klarer seg så bra som de gjør internasjonalt, men ikke noe slags favorittlag, elnz. Håper bare de kvalifiserer seg til spill i Europa, siden de er de som pdd klarer seg best der.

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kul tråd. Er kun Arsenal-FAN, men har sympatier for disse lagene:

Frankrike - Lille

Nederland - Excelsior

Norge - Godset

Spania - Atletico Madrid

Italia - Atalanta

Championship, England - Ipswich

League 1, England - Millwall

Stort sett på grunn av FM.

Lenke til kommentar

Resultatene til disse lagene påvirker i stor grad mitt humør:

England: Liverpool

Norge: Haugesund

I tillegg er det hyggelig dersom disse lagene gjør det bra, men jeg blir ikke sur om de taper:

Spania: Atletico

Italia: Verona

Tyskland: TeBe

Frankrike: St. Etienne

Når det gjelder andre ligaer holder jeg nesten alltid meg utfordrerne (altså ikke antatte favoritter) derfor veksler sympatilagene i Belgia, Nederland, Danmark, Sverige etc.

Lenke til kommentar

Finnes bare et lag jeg er skikkelig fan av og det er Manchester United. Har noen sympatilag, men det kan ikke sammenlignes.

Sympatilag:

Norge: Start, RBK

Spania: Barcelona

Hellas: Panathinaikos - rett og slett pga Erik "Myggen" Mykland, som kommer fra samme lille by som jeg gjør. Fyfaen som jeg savner å se han spille.

Danmark: FCK - på grunn av Ståle Solbakken.

Skotland: Celtic - kulere drakter enn rangers.

Lenke til kommentar

Har bare ett favorittlag, og det er Man Utd.Det er det eneste laget jeg følger hver uke, og ser hver kamp.

men selvsagt er det lag i andre land jeg liker bedre enn andre og følger med på:

Norge: Viking

Spania: Valencia

Frankrike: Lyon

Tyskland: B.Munchen

Italia: Ac Milan

Lenke til kommentar

Følger med på all fotball, men det er Liverpool FC som er i mitt hjerte!

Ved siden av Liverpool, er dette de lagene jeg sjekker først når jeg skal se resultater eller kamper:

FC Lyn Oslo,

Werder Bremen

Ajax

Atletico Madrid

Inter

Som sagt, hvis det ikke går en Liverpool kamp på TV, så ser jeg på andre kamper, først og fremst fra italiensk Serie A og tysk Bundesliga. I løpet av sesongen ser jeg vel i gjennomsniitt mellom 5 og 8 kamper hver uke. :)

Fotball er verdens morsomte idrett, både å spille selv og se på! :D

Lenke til kommentar
Kul tråd. Er kun Arsenal-FAN, men har sympatier for disse lagene:

Frankrike - Lille

Nederland - Excelsior

Norge - Godset

Spania - Atletico Madrid

Italia - Atalanta

Championship, England - Ipswich

League 1, England - Millwall

Stort sett på grunn av FM.

Har et sympatilag i Championship jeg og, nemlig Crystal Palace. Mye på grunn av FM hos meg og. Men det var jo en virkelig interresant klubb, så det ble "litt mer". :p

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...