andriesa Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei greie og sette ipod touchen min i sikkerhets modus( gjennopretnings modus) og vil gjerne skru det av slik at jeg kan bruke den i gjenn uten og måtte gjennoprette den i itunes?? men vet ikke hvordan Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Hei greide og sette ipod touchen min i sikkerhets modus( gjennopretnings modus) og vil gjerne skru det av slik at jeg kan bruke den i gjenn uten og måtte gjennoprette den i itunes eller slippe og down/upgrade den. vil bare ut av modusen men vet ikke hvordan?? plizz hjelp fort det haster Lenke til kommentar
chberge Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva er egentlig problemet ditt her? Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Hva er egentlig problemet ditt her? Hmm var litt vanskelig og uttyde men jeg skal prøve. Altså jeg har ingen problemer med ipoden men jeg greide med en feiltagelse og sette den i restore modus ved og holde inne home og av knappen samtidig. og via det så lurer jeg på om det finnes en måte for og få den bort i fra restore modus uten og måtte restore den i itunes slik at alt blir stilt til bake. ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå