esbensk Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Finnes det skjermkort som tar videosignaler? I så fall, hvor dyre er de? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 ikke for å være kjip men HALLOOOOOOOO!!!! gå inn på en nettbutikk og finn det kortet ditt, tv inn heter muligheten for å ta inn tv,video eller dvd signal. og skjerpings ikke forvent alt i fanget bare du spør. Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Det du leter etter er et s.k. TV-tuner kort. Det burde ikke være noe problem å få tak i et brukbart et for under 1000-lappen i de fleste elektro/data forretninger. Selv hadde jeg et ATI All-in-wonder 128 som ga svært godt TV-bilde fra min digitale kabel-TV dekoders komposittsignal. Selve kanal-tuneren var ikke noe særlig å skryte av, men den brukte jeg så å si aldri allikevel. Så hvis du har satelittdekoder eller video til å "ta inn" TV-signalet på kan jeg anbefale ATIs TV Wonder kort på det varmeste. Det er dog nokså dyrt, og den eneste "webshoppen" som fører det er datakompaniet i Trondheim. Etter at jeg oppgraderte til GF3 var jeg nødt til å kjøpe et separat tuner-kort. (Video-inn funksjonen på Gainwarden er ubrukelig!) Siden ingenting annet var på lager på Kompletts butikk i Bergen valgte jeg et TerraTec TV Value til ca 800 spenn. TV-bildet på dette er mye dårligere enn ATIs kort! Jeg savner AIW 128'en hver gang jeg skrur på idiotboksen... På den annen side har TerraTec'en bedre tuner, så den er bedre på å hente TV-signalet "rett fra antenna". Den har også bedre tekst-TV dekoder og en separat radiomottaker på kortet. Du får altså både TV og radiokort i ett. Men hadde jeg visst hva jeg vet nå om TerraTecs klart underlegne bildekvalitet, ville jeg nok spandert litt ekstra tid og penger på å bestille et ATI TV Wonder... [ Denne Melding var redigert av: Olethros på 2002-01-09 01:29 ] Lenke til kommentar
Danny Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 radeon8500dv ser stilig ut med tv in og ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå