Gå til innhold

Spill fra PSN-store

Knut Marius

Anbefalte innlegg

Har to spørsmål angående spill fra PSN-store.

1: Dersom jeg kjøper f.eks. Warhawk fra den amerikanske PSN-store, vil det fungere akkurat som fra EU-store, med tanke på hvem jeg kan spille med osv.? Mener det var gunstigere å kjøpe fra US-store (bla. pga. lav dollarkurs).

2: Jeg har tittet på en del av disse småspillene som ligger på rundt 7-15 dollar, og kunne tenke meg å prøve ut et eller to av dem. Noen som har noen gode tips hvilke som er verdt å skaffe?

Endret av Knut Marius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
.1 psn spill er sonefrie slik som ps3 spilla..du kan kjøpe på us..logge på eu kontoen..spille som vanleg..

Hender vel at man får komplikasjoner selv om spillene i teorien er sonefri? Særlig med tanke på multiplayer... Får f.eks. bare spilt CoD4 på amerikanske servere per i dag (Er vel den mye omtalte patchen som ikke har kommet i EU enda). Men satser på at warhawk funker da :)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt problemer med to spill til Eye. Min PS3 er kjøpt i japan, og spillene kræsjer uansett om jeg kjøper de på US eller EU store (re vel det creature og puzzle spillet).

Har ikke hørt om lignende på PS-store spill annet enn at demoen til Uncharted kom først ut med en bug som bare gjorde den US-PS3 kompatibel (bare for å nevne at muligheten er til stede).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...