Zarge Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hvor lenge de har hatt det vet jeg ikke, men det ligger: 304stk HD filmer, 720p, koster 420 poeng kostet det for en film. 239stk TV serier, HD kvalitet der også, rundt en 200 poeng kortet det for en episode. Musikk videoer var der også. Jeg bladde bare sjapt gjennom. Prisen var litt varierende, men jeg fikk ikke pris sjokk for å si det slikt, ble meget positivt overrasket over at det lå så mye ute. HÅPER dette vil bli tilgjengelig i norge snart også, det hadde vært supert ps..det er nok låst til amerikansk IP og kredittkort.. Tips! Lykke til :-) Endret 4. februar 2008 av Zarge Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Over 1 år siden US fikk filmer og serier Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Over 1 år siden US fikk filmer og serier Jeg er ikke så oppdatert Lenke til kommentar
juletred Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Jeg lagde meg en US-account en dag for å kunne laste ned div. demoer som ikke vi har tilgang til her i Norge. Noen som vet om jeg kan få lastet ned Hd-filmer som nevnt over her om jeg kjøper microsoftpoints som skal brukes på US-accounts only? Som f.eks. disse: http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=12790 ? Endret 4. februar 2008 av sn0flake89 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det var jo meget gode priser!! Håper dette er trenden på slikt innhold. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Så vidt jeg vet er det ikke mulig å kjøpe MS-points til amerikansk account uten amerikansk kredittkort. Idiotisk at dette tilbudet ikke er utbredt i Europa. Er kanskje på grunn av rettigheter og slikt i de forskjellige landene. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nå er det ikke slik at man kjøper filmene, man bare leier. Man har filmen i 14 dager, eller helt til man ser på den. Da har du 24 timer igjen. Seriene derimot, kjøper du Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ahh. Trodde dette skulle bli ca standard kjøpe film pris men så er det leie. Jaja, ikke så ille uansett, men liker ikke å leie, liker å eie. Men uansett en flott tjeneste dette, håper Sony snart kommer i gang. De skulle da ha nok musikk og film å selge Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vær obs på at consollen din vil med stor sannsynlighet bli bannet hvis du bruker US account på en norsk xbox. Det bryter mot retningslinjene. Jeg synes det er helt idiotisk at man skal dele opp markedet på den måten, men det er nå engang slik. Zarge = Zarge4000 ? Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Yupp, dette har med rettigheter å gjøre. I USA har Microsoft forhandlet direkte med distributørene av filmene og TV-seriene som sitter på de respektive rettighetene. Utenfor USA blir det dessverre litt værre. I f eks Norge vil det være blandt annet Nordisk Film og den enkelte TV-stasjon som sitter på rettighetene til filmer og TV-serier. Den situasjonen finner du også i alle de andre landene. Det betyr at det i hvert enkelt land er flere parter som Microsoft må forhandle med, og dessverre tar nok dette noe tid. Og dessverre tror jeg ikke Norge med sine 4.5 mill. innbyggere og som hovedsaklig er Playstation-dominert ligger først på lista over land som de prioriterer. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det kom til Egnland før jul. Ryktene gikk på at de skulle lansere det i Skandinavia også. Tror ikke det vil skje før tidligst neste jul, om det skjer i det hele tatt. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ahh. Trodde dette skulle bli ca standard kjøpe film pris men så er det leie. Jaja, ikke så ille uansett, men liker ikke å leie, liker å eie. Men uansett en flott tjeneste dette, håper Sony snart kommer i gang. De skulle da ha nok musikk og film å selge Hehe. Da er vi to Har en fyldig DVD-samling her. Spillsamlinga begynner å vokse en del den også Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Er det bare utleie av HD-filmer eller mulig å kjøpe via boxen også? Soon to come to Europe i hope, yes. Endret 5. februar 2008 av E-wok Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Det kom til Egnland før jul. Ryktene gikk på at de skulle lansere det i Skandinavia også. Tror ikke det vil skje før tidligst neste jul, om det skjer i det hele tatt. IPTV o.l. vil jeg tippe kommer i sommer kanskje, hva annet kan xbox live tilby ved oppdateringen som kommer i sommer? I løpet av året vil det sikkert komme til norge, det vil være strategisk smart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå