rubs Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei. Jeg har Win XP. Skal lage en ny nettilkobling, men har ikke denne muligheten under nettverktilkoblinger. På den bærbare gikk dette greit, fant da "Create a new connection" og fulgte bare bruksanvisningen. På den andre PC-en ligger det ingen ting som heter "Create a new connection". Noen som har noen tips for hvordan jeg kan fixe dette? Takker for alle svar. Mvh, Rubs Lenke til kommentar
rubs Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Hei igjen. Fant ut av det. Så enkelt som. Fil->ny tilkobling. Litt flaut å ikke sjekke det litt tidliggere. Mvh, rubs Hei. Jeg har Win XP. Skal lage en ny nettilkobling, men har ikke denne muligheten under nettverktilkoblinger. På den bærbare gikk dette greit, fant da "Create a new connection" og fulgte bare bruksanvisningen. På den andre PC-en ligger det ingen ting som heter "Create a new connection". Noen som har noen tips for hvordan jeg kan fixe dette? Takker for alle svar. Mvh, Rubs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå