Vedichi Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Kjører nå en amd 4200+ og vil oppgradere til 6000+ socket er samme og skulle egentlig ikke være no problem. Lurer bare på om det er så enkelt at jeg kan ta ut den gamle, smøre på litt pasta og sette inn den nye? Vil hovedkortet skjønne det automatisk eller må jeg inn å stille litt i bios. Og det har ikke noe å si at harwaren jeg har nå er regisrert med vista? takk på forhånd. Endret 4. februar 2008 av Skagen Utbedret emnetittelen. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Om hovedkortet støtter amd x2 6000+ så er det er bare å sette den inn også er den klar for bruk. Ang. vista så har det noe å si ja, komponentene er verdt visse poeng og en har bare X poeng som kan brukes før ny lisens er påkrevd. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Om hovedkortet støtter amd x2 6000+ så er det er bare å sette den inn også er den klar for bruk. Ang. vista så har det noe å si ja, komponentene er verdt visse poeng og en har bare X poeng som kan brukes før ny lisens er påkrevd. O.T: Hjernen min eksploderte når jeg leste siggen din Bad_Byte. Tror ikke du trenger å reaktivere med mindre du bytter hk. (og ikke har byttet 90% av hw'en din fra før) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå