Cazzo Grande Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Gamertag: Bolla29 Edit: Bolla19 var det visst, men jeg tror de fleste forstår at det er meg Endret 1. juni 2008 av Bolla29 Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Gamertag: Bolla29 gamertags updated i første post Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 er pålogget om noen vil ta en seriematch Lenke til kommentar
TailpipeTimmy Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Da skal jeg også melde meg på! Vært litt for mye sol og sommer (og GTA IV spilling *host host*) til at Fifa har blitt prioritert! GamerTag er TailpipeTimmy om noen føler for å legge meg til! Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Bra at flere slenger seg med ! Men som en liten reminder, husk at det er både en VMliga og en klubbliga da folkens Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Vi er nesten fullt på klubbligaen, men på VM for nordmenn er det litt færre. Tror det har med at man holder mer med et klubblag enn et landslag. Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Mulig dumt spørsmål, men hvordan søker jeg opp ligaene??? Har lyst til å være med!! Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Vi er nesten fullt på klubbligaen, men på VM for nordmenn er det litt færre. Tror det har med at man holder mer med et klubblag enn et landslag. Mye mulig men nå har folk ihvertfall valget da Mulig dumt spørsmål, men hvordan søker jeg opp ligaene??? Har lyst til å være med!! Bra du vil være med! Søk på enten: "VM for Nordmenn" (som er for landslag) eller "Klubbligaen" (hvor man kan velge hvilket klubbblag man vil, uansett om det er et spansk eller engelsk lag) så skal du finne frem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå