Gå til innhold

Fifa 08 liga på Xbox Live.

tomniel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har eg Joinet, vet ikke hvor mye folk som kommer til å spille!! Inv en før i dag og sendte melding om vi skulle spille, fikk aldri svar. Ikke akkurat god innstilling...

Kan i det minste svare.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Vanskelig å svare når jeg ikke så den mld 1 time etterpå. Prøvde jo å invitere deg igjen idag uten å få svar heller så......

Edit: hvem er jaktsmurfen? Lite feigt å gå ut av kampen når vi er i andre omgang og jeg leder 3-0 eller var det 4-0. Feigt var det hvertfall uansett.

Endret av duda
Lenke til kommentar
  duda skrev:
Vanskelig å svare når jeg ikke så den mld 1 time etterpå. Prøvde jo å invitere deg igjen idag uten å få svar heller så......

Edit: hvem er jaktsmurfen? Lite feigt å gå ut av kampen når vi er i andre omgang og jeg leder 3-0 eller var det 4-0. Feigt var det hvertfall uansett.

Ok... Jeg veit ikke hvordan ting har gått for seg her men vi kan si at heretter må man ha litt tålmodighet ang. ligakamper. Både fordi vi er så få og fordi kanskje folk er litt opptatt iblant ;). Hehe

Med tanke på det siste du skrev om den som gikk. Skjønner at du synes det er urettferdig men hvordan ble resultatet etter den personen stakk. Ble det 3-0 eller?

Lenke til kommentar

Grunn til at eg stakk var et sku egentlig spille mot en annen, han kom akkurat når kampen startet. Sånn er det.... Eg synes og at dem som er med i ligaen burde ha mic, mye bedre opplevelse når man faktisk snakke med dem man spiller mot i en ligamatch.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar
  Raul07 skrev:
Grunn til at eg stakk var et sku egentlig spille mot en annen, han kom akkurat når kampen startet. Sånn er det.... Eg synes og at dem som er med i ligaen burde ha mic, mye bedre opplevelse når man faktisk snakke med dem man spiller mot i en ligamatch.

Ja det skjønner jeg. Skulle gjerne hatt Mic, men jeg tror neppe jeg kjøper det da jeg ikke spiller så ofte og at det egentlig ikke har særlig mye å si. Hvertfall for min del. Jeg spiller for morroskyld og for å se hvordan jeg ender på tabellen, da betyr det fint lite for meg å snakke.

Lenke til kommentar

Jeg fikk seieren til slutt ja. Heldigvis.

Hvorfor skal jeg ha på mic? Jeg har på mic når jeg spiller med mine venner. Men skjønner ikke helt vitsen med at jeg skal sitte og koseprate med folk jeg ikke helt kjenner.

Må bare si beklager til alle som har invitert meg til spilling idag. Har hatt besøk idag, så vi har sittet og spilt sammen. Da funker det dårlig at jeg plutselig skal spille to-tre kamper mens han bare skal se på.(selvom det er mulig at han kan spille også, men da blir det jo ikke det samme)

edit: og nå er vi jo 12 stk i ligaen, så da blir det enda mer prestisje :)

Endret av duda
Lenke til kommentar
  Gusarov skrev:
  Ed Hunter skrev:
Kunne kanskje oppdatert første post med gamertags til dei som er med hittil?

Ingen dum idè! tomniel, kom igjen ;)... Hehe

jeg fant først frem igjen denne posten nå :)

joinet begge ligaene. skal gjerne sette opp gamertags i første post, men vet ikke hvem som er hvem...:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...