tomniel Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Er det noen som kunne tenke seg å delta i en liga? Vi kan kalle den "diskusjon.no ligaen". til nå har jeg bare spillt random matcher mot folk som jeg aldri ser igjen. hadde vært morro om vi kunne fått til en liga. Flere som kan være int i dette? Gamertags: Diskusjon Xbox Games Played Wins Loss Skill Level Gusarov Gusarov Tomniel Tomniel (klubb&VM liga) 356 203 153 13 Ed Hunter EspenN Bolla29 Bolla29 duda sjaban Endret 1. juni 2008 av tomniel Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 www.serie360.com Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 www.serie360.com det der var helt perfekt, takk synd ny serie akkurat hadde starta. vet du hvor lenge den holder pÅ? Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Serie 360 er et veldig bra tiltak, men det er bare 14 plasser, så man må være raskt ute for å bli med.Serien har som sakt starta, men vær raskt ute før neste sesong med påmelding så får du nok en plass Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 hmm... den "serie 360" var jo avlyst pågrunn av for lite folk. så, er det noen her som vil være med på en liga her eller? Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 eg er med hmm... den "serie 360" var jo avlyst pågrunn av for lite folk. så, er det noen her som vil være med på en liga her eller? Lenke til kommentar
TailpipeTimmy Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er det noen som kunne tenke seg å delta i en liga? Vi kan kalle den "diskusjon.no ligaen". til nå har jeg bare spillt random matcher mot folk som jeg aldri ser igjen. hadde vært morro om vi kunne fått til en liga. Flere som kan være int i dette? Stiller gjerne med på det. Nivået er så som så, men noen må jo slite i bunnen av liga'n og Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Hehe ok... Da setter jeg opp to ligaer iløpet av dagen . Jeg kaller den ene for "VM for Nordmenn" (som er for landslag ), og den andre kaller jeg for "Klubbligaen" (hvor man kan velge hvilket klubbblag man vil, uansett om det er et spansk eller engelsk lag) edit: kan fortelle litt om hva slags regler osv jeg tok på... offside, kort og skader er på. kampene er på 6 min hver. jeg satt på max 20 spillere og man spiller kun 1 kamp mot hver spiller. disse reglene gjelder for begge ligaene Endret 20. mai 2008 av Gusarov Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Ser gjerne at dette skjer, men tviler på at nok folk er med... Har joinet. Endret 20. mai 2008 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Ser gjerne at dette skjer, men tviler på at nok folk er med... let's wait and see edit: ps! ligaene er nå satt opp... Endret 20. mai 2008 av Gusarov Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ser gjerne at dette skjer, men tviler på at nok folk er med... Har joinet. Bra! Da er vi to sålangt. Kom igjen folkens... Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 I'm in. Hurra, nå er vi hele fire stk. Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Bra! Nå begynner det ihvertfall å fylle seg opp ... Nå er vi 4 av 20 i "Klubbligaen", og 3 av 20 i "VM for Nordmenn".. Kom igjen folkens! Lenke til kommentar
OHell Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg joiner om 2 min. skal bare bytte fra Euro til Fifa 08 Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg forstår ikke helt systemet, hvordan fåregår en slik liga? Lenke til kommentar
duda Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 da har jeg også joinet. men er vel greit å prøve å få til litt kamper snart Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Har spilt ein kamp mot Gusarov, blei vel 3-3 trur eg. Merka at det er lenge siden eg spelte Fifa sist, formen er ikkje heilt inne... Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Har spilt ein kamp mot Gusarov, blei vel 3-3 trur eg. Merka at det er lenge siden eg spelte Fifa sist, formen er ikkje heilt inne... Hehe formen ekke helt inne hos meg heller ... Men det var artig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå