ripsgard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 noen som vet om det kommer en wii versjon av COD 4? hvis det ikke kommer, vil det da komme en COD senere til wii? vet at 3'ern er til wii, men denne støtter vel ikke online....!? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 noen som vet om det kommer en wii versjon av COD 4? hvis det ikke kommer, vil det da komme en COD senere til wii? vet at 3'ern er til wii, men denne støtter vel ikke online....!? Kjøp medal of honour: heroes 2 du. COD3 har ikke online, og 4 er ikke annonsert. Lenke til kommentar
ripsgard Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 jeg har lite trua på MoH:H2, så det venter jeg med til folket har svart på hva de synes om det. Det har jo ikke akkurat blitt rost oppi skyene av diverse anmeldere. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Så 8/10 er ikke godt nok? - Gamespot 8/10 - Cnet 8/10 - IGN 8.4 CoD4 til Wii kommer aldri til å skje. Vent heller på CoD5. Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Vel, cod4 har alt for avansert grafikk for Wii, så Call of duty 4 modern warfare, kan jeg si uten tvil ikke kommer til Wii. Men det kunne jo hende at de lager et cod spill bare for Wii en eller annen gang, for cod5 kan jeg nesten si med en gang kommer til å bli ps3, 360 OG PC om det i det hele tatt kommer... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 CoD4 kommer ikke til Wii dessverre, spillet er for grafisk tungt til å overføres til Wii uten at det blir direkte stygt i forhold til original utgaven. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Vel, Nacky, du er altfor hastig i uttalesene dine. Activison har alt annonsert kapittel 5 i denne serien, og denne gangen kommer spillet både til ps2 og wii... Endret 9. februar 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Når det er sagt skal COD5 utvikles av Treyarch, og atter ein gang skal vi vende tilbake til WW2.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Vel Mala, you sunk my Battleship. Forventingene til CoD5 gikk fra 100 til 0 på effektive 1 hundredels sekund. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Hmm..kanskje dette kan fungere som plaster på såret da? Team ICO's Game to be Revealed on 10 February? Litt OT men EDIT: link il kilde fungerer ikkje nei...kanskje det var hold i ryktene likevel ^^ Endret 9. februar 2008 av Mala Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det kan man kalle plaster ja. One BIG one. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå