Gjest Slettet+19283741 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg er fullt klar over at dette er en smart telefon med symbian. Men er det virkelig nødvendig at mobilen skal være så tungvindt opplagt med tanke på mapper inne på selve mobilen i usb modus? Siden dette er en smart telefon vil den også derfor ofte bli koblet til nettopp en pc. Syns at nokia har tenkt litt for dårlig på akkurat dette punktet skal jeg være ærlig, men en ellers fin mobil. Kan ta ett eks: Jeg har installert spill og tema på mobilen, samt andre programmer. Disse vil ikke lagres på en enkel måte under en og samme mappe kalt f.eks. "Spill", "Programmer", "Tema" etc. I stedet vil de ligge under hver sin mappe kalt "3925urgnsdjf" (e.l.) uten at det står noe slags navn på tema i selve filen. Filnavnet i hver mappe er også som en kode med masse tall og bokstaver. Noe annet som minner om bug: Jeg har installert flere temaer på denne mobilen. Noen forsvinner, virker nesten som at mobilen har en maks grense på (la oss si 20) antall tema som kan være installert på en og samme gang. Hadde ett tema som het puma, denne forsvant plutselig fra tema menyen etter å ha installert kanskje 20 andre temaer. Prøvde derfor å installere på nytt og da fikk jeg beskjed om at den allerede eksisterte. Rart tenkte jeg, sjekket om den var der uten å installere, men neida, fortsatt ikke der. Installerte den derfor på nytt og da kom den frem.. Jeg håper det kommer noen å retter meg i mine påstander og sier at jeg tar feil og at det er lett å finne frem til temaene og slette de igjen, for det er nettopp disse to tingene som plager meg mest med denne mobilen akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå