kvakkster Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei, Jeg er på utkikk etter bodykit til min bil. Har mer eller mindre bestemt at den skal se ut som en aston martin. Produktet finnes, men jeg lurer på om det er noen av dere her som vet om noen norske forhandlere har den? Mvh Kvakkster Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hvis du leser der så står det at det må spesial bestilles fra korea så utifra det jeg leser så må du nok bestille det igjennom den siden... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Redigert da innlegget til cossiemk1 er blitt moderert vekk. Takk takk, og lykke til med å få tak i bodykit'et! Endret 6. februar 2008 av Fisk1 Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Produktet finnes, men jeg lurer på om det er noen av dere her som vet om noen norske forhandlere har den?Det er nok særdeles tvilsomt, ettersom den nydelige bilen din er temmelig sjelden i landet. Personlig synes jeg ikke aston martin bodykittet var så tøft - liker mye bedre det som den første hvite (og mørkegrå under) har her: http://www.newtiburon.com/forums/showthread.php?t=106739 Endret 6. februar 2008 av Lurifaksen Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Hei, Takk for svar alle sammen. Styling må legges på is, men det kommer etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå