Haddeland Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Er den god? Har den innebygget antenne eller en som står utforbi? God skjerm? Stor eller liten? Helheten? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jada, den er konge den, og den har utstikkende antenne, men uten den er den ikke så lekker synes jeg. Dessuten er den bare en centimeter elle noe, så den er ikke skjemmende. Skjermen er god, med 4096 farger og ti linjer. Helhetsintrykket mitt er ganske bra, men den er litt treig i oppfattelsen av og til... EDIT: Skriveleif Lenke til kommentar
Haddeland Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Takk ska du ha!! me sjår! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Et ord : Ja! (ble egentlig tre, men pytt pytt! 8) ) Lenke til kommentar
sinmate Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Kjøpte T720 en tid tilbake, er veldig fornøyd. Selv om det er en del bugs, ringetoner henger seg opp og slikt! Bortsett fra noen småting er jeg fryktelig glad i den lille mobilen min Lenke til kommentar
Budull Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Det er ikke mulig å skrive sms med t720, prøvde en for en stund siden. Trodde jeg skulle begynne å grine. -4 meter fra tastene og opp til "godkjenn ord" knappen -iTap ordliste som suger så du skulle ikke tro det! -tok meg 7minutter å legge inn en huskelapp... Herreguud... har noen noen andre meninger om dette tro? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Synd for deg da, Budull. Når man har hatt den en dag eller to så er den himmelsk å skrive SMS på. Jeg hadde 3510 før, og jeg syns at T720 er bedre å skrive på enn den. Dessuten er det veldig enkelt å legge inn noe i kalenderen. Kan anbefales! Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg synes heller ikke det er noe problem å skrive sms på den. Lenke til kommentar
obumbrata Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Funker helt ok å skrive sms på den ja. Hipp som happ med iTap eller T9 for min del. Men synes å huske jeg leste at man kunne legge inn egne ord i iTap-ordlisten. Noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 t720 = full av feil, dårlig mikrofon, 20 sms i inbox'en, slår av høytaler med jevne mellomrom, slår seg selv av med jevne mellomrom.. hva mer.. jo, elendig batteritid Lenke til kommentar
striky Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Alt Psilocybe nevner her kan enkelt fikses med en oppgradering av software. (Uansett om du kjøper en ny t720 nå får du nok med nyeste software ferdig installert) t720 er en kongetelefon! Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Uhm, hvor store tekstmeldinger sender du psilocybe? jeg har hatt 67 sms, 12 epost og 15 sms i utboksen samtidig på min T720... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Uhm, hvor store tekstmeldinger sender du psilocybe? jeg har hatt 67 sms, 12 epost og 15 sms i utboksen samtidig på min T720... jeg sender vanligvis én melding om gangen. tingen er at jeg kjøpte mobilen rett etter den kom til norge, og hadde en gammel firmware. hvor mange sms i utboxen har uansett ingenting å si. utboxen ligger på intenminnet, men sms ble lagret på sim-kortet. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 pluss: god skjerm java to skjermer tastelåsen kan ikkje skru seg av (kostbar bug på andre telefonar) avtalebok gprs lithium batteri (ok, det varer ikkje lenge, men batteriet er bra, teknisk sett) den er forholdsvis liten i forhold til 6510 og størrelsen på skjermane tøft å ta fram og brette opp når du skal svare! minus: kansje litt langt til velg knappen når du skriver sms, men det er vanesak. batteritid priser på tilbehør i norge bakdekselet mitt sitter laust (telefonen er heilt ny, men det knirker når eg skriver sms) skjermen blir fort fettete når eg snakker i tlf.. mik/høgtaller/vibrator litt dårlig (eller er det bare meg som ikkje har funnet ut korleis eg stiller på det) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 tøft å ta fram og brette opp når du skal svare! For ike å snakke om når du legger på, bare rist den en gang, på riktig måte, så vil den klappe seg sammen p.g.a. fjæra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå