Brunøye Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hei, jeg har gåd 1 år vk1 teknikk og industriell produksjon. strøyk i noen fag. no sitt jeg og vurdere hva jeg skal gjøre vidre. har lyst og få studiekompetanse så tenkte og gå transport fag. det jeg lurer på er om jeg må gå førsteåre på nytt siden jeg strlyk i 3 fag trur jeg det var, eller var det 4, hehe. eller finnes det noe fom før og kunne komme seg inn på den linjen uansett? greie ikke så mye mer skole, men kjekt med studiekompetanse siden pilotutdanningen blir billigere da. og da er det jo kjekt og få kl C med på kjøpe. hvor skal jeg hendvenne meg før og få hjelp? snakke med dem på den skolen som tilbyr den opplæringen kanskje? Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 heisann du bør nok snakke med rådgivern på skolen din, h*n veit nok hva du må gjøre men ville tru du slipper å ta året om igjen, men du må nok ta fagene opp igjen som privatist snakk med rådgivern du, de veit sånne ting Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Man får ikke studiekompetanse av å gå transportfag. Man får heller ikke med klasse C på kjøpet, med mindre man går et slags tredjeår (som bare er rundt ti uker), og binder seg som lærling i to år. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 skal du få studiekompetanse må du gå 1 år på allmenn påbygging Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jepp, men det er kanskje ikke så lett hvis man allerede er skolelei og stryker i flere fag på TIP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå