Kn00t Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei Vurderer burnout paradise. men lurer på om f.eks jeg og bruttern kunne tatt et race på en bane i lag split screen? Eller kan du bare kjøre rundt i den Paradise City plassen? og to ekstra spørsmål: -Er det verdt kjøpet? -Er det på noen måte bedre enn Burnout Revenge / Flatout UC ? Lenke til kommentar
mezzo Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg synes Flatout er mye bedre. Men så fortrekker jeg mer ordentlig racing også. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 du kan dessvere ikke spille split screen. eg synes det er litt merkeligt, men ellers kan eg anbefale det. spilte med fire andre online i går og det var dritt kult me gjore stunts og jumps challenges :!: Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 HeiVurderer burnout paradise. men lurer på om f.eks jeg og bruttern kunne tatt et race på en bane i lag split screen? Eller kan du bare kjøre rundt i den Paradise City plassen? og to ekstra spørsmål: -Er det verdt kjøpet? -Er det på noen måte bedre enn Burnout Revenge / Flatout UC ? Det er verdt å kjøpe to ganger :-) Lefdal.com har spillet til 399kr ;-) med gratis frakt :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå