Abruzzi Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 En natt begynte det plutselig å tikke i strømforsyninga mi mens datan var av.. Skrudde av bryteren på strømforsyninga og det stoppet. Fikk høre at det også hadde tikket i sikringsskapet så fant jeg ut at det tikker i sikringsskapet hvis strømforsyninga er skrudd på. Er redd dette betyr kvelden for strømforsyninga men jeg har ikke peiling så håper noen her kan hjelpe med å forklare hva som gjør dette? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Ja det burde jeg jo skrevet i 1.post! Mist 500BHE12 w/ active PFC Burde jeg gå opp på mere watt kanskje? Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ville nok returnert den, og prøvd meg på en Corsair HX620W istedet Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Den er vel ca 3 år gammel så blir nok vanskelig å få returnert den. Men tenkte på noe i 750+ W klassen. Finnes det noe som drar godt der? Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Ser ikke hvorfor du skal ha behov for en 750W når en 500W allerede har holdt lenge? Endret 5. februar 2008 av Wibla Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Litt mer juice er vel alltid bra å ha;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå