lobfredd Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Tittelen sier det meste! jeg har laget et veldig noob prog i VB 6 og lurer på hvordan jeg kan få det til og bli en exe fil? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hmmm lenge siden jeg har rørt VB6 nå; men jeg tror det er File->Make Exe Anyways tror jeg du burde se på VB.NET, VB6 er ikke lenger støttet av Microsoft, og programmer skrevet i VB6 vil ikke nødvendigvis fungere på nyere versjoner av Windows ( planned obsolescence) Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 VBs "general availability date" var i Januar 1999, så det er vel på tide å komme seg videre, ja. Som MS også melder selv: "Visual Basic 6.0 will no longer be supported starting March 2008." (http://msdn2.microsoft.com/en-us/vbrun/ms788707.aspx) Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Men bekreftet til det egentlige spørsmålet. File - Make Noob.exe -eller hva nå prosjektet default heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå