Gå til innhold

Unreal II avinstalering

Anbefalte innlegg

Har endelig fått tak i Unreal II, men når jeg var nesten ferdig med installering, ble det error. Så jeg slettet det fra disken. Men jeg avinstallerte det ikke. Så når jeg skal installere det nå, kommer det ikke opp en mulighet i setup vinduet der det står install, det står bare play og noe annet. Så jeg lurer på hvordan jeg skal få fjernet det fra legg til eller fjern programmer. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Registeret er der windows henter fram diverse info om hvordan program/spill skal kjøres. En slags stor config fil. Dette åpner du vet å trykke "kjør" på startmenyen og så skrive "regedit". Derfra trykke du på "HKEY_Local_machine", "software", og sletter "infogrames" mappa. Dettter burde være det man kan gjøres i registeret. Kan ikke love 100% at dette vil funke og at ikke noe galt vil skje.

Det letteste bør være å gå inn på CD'en(ved hjelp av å åpne, ikke dobbelklikke) så starte Setup.exe, da burde insatallasjons programmet starte.

Håper dette hjelper deg litt.

nAz-guL :D

Lenke til kommentar
Det som skjer når jeg går inn på Setup.exe er at uninstallasjons programmet kommer opp. Og som sagt, ingen ting skjer når jeg uninstaller.

Gå inn i Regedit (i Windowsmappa), velg (i denne rekkefølgen) :

HKEY_LOCAL_MACHINE

_Software

__Infogrames

___Unreal II

Og slett hele Unreal II. Dette vil kanskje fikse problemet, hvis ikke kan du gå igjennom registeret for å se om Unreal II er oppført flere ganger.

Lenke til kommentar

Vel hvis du kjører XP skal du bare kunne delete mappen som spillet er inne i. Deretter gå til Add/Remove Program og klikk på Unreal 2 og si at du vil remove det. Da skal Windows komme opp med en melding at spillet ikke eksistere og så vil de automatisk fjerne det fra registeret.

Lenke til kommentar

Jeg har samme problem med MOHAA. Winxp tror at jeg fremdeles har spillet selv om jeg har sletta det. Å fjerne spor i regedit funka ikke for meg. Når jeg kjører Setup.exe kommer det bare muligheter for repair og uninstall uten at noen av disse fixer problemet. Har du winxp kan du jo ta system restore da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...