Tyrael Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Har endelig fått tak i Unreal II, men når jeg var nesten ferdig med installering, ble det error. Så jeg slettet det fra disken. Men jeg avinstallerte det ikke. Så når jeg skal installere det nå, kommer det ikke opp en mulighet i setup vinduet der det står install, det står bare play og noe annet. Så jeg lurer på hvordan jeg skal få fjernet det fra legg til eller fjern programmer. Noen som vet? Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 høres ut som du må reinnstallere hele windows ,kanskje litt drastisk men jeg vet ikke om andre løsninger :-? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 prøv å rydde opp i (dvs. fjern) spor av spillet i registeret og i gamle U2 mapper. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 evnt se om du kan manuelt lete fram install fila ifra mappa på cd'n Lenke til kommentar
Tyrael Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Hvor skal jeg lete i registeret da? Hvor er registeret? Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Registeret er der windows henter fram diverse info om hvordan program/spill skal kjøres. En slags stor config fil. Dette åpner du vet å trykke "kjør" på startmenyen og så skrive "regedit". Derfra trykke du på "HKEY_Local_machine", "software", og sletter "infogrames" mappa. Dettter burde være det man kan gjøres i registeret. Kan ikke love 100% at dette vil funke og at ikke noe galt vil skje. Det letteste bør være å gå inn på CD'en(ved hjelp av å åpne, ikke dobbelklikke) så starte Setup.exe, da burde insatallasjons programmet starte. Håper dette hjelper deg litt. nAz-guL Lenke til kommentar
Tyrael Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Det som skjer når jeg går inn på Setup.exe er at uninstallasjons programmet kommer opp. Og som sagt, ingen ting skjer når jeg uninstaller. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Det som skjer når jeg går inn på Setup.exe er at uninstallasjons programmet kommer opp. Og som sagt, ingen ting skjer når jeg uninstaller. Gå inn i Regedit (i Windowsmappa), velg (i denne rekkefølgen) : HKEY_LOCAL_MACHINE _Software __Infogrames ___Unreal II Og slett hele Unreal II. Dette vil kanskje fikse problemet, hvis ikke kan du gå igjennom registeret for å se om Unreal II er oppført flere ganger. Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Vel hvis du kjører XP skal du bare kunne delete mappen som spillet er inne i. Deretter gå til Add/Remove Program og klikk på Unreal 2 og si at du vil remove det. Da skal Windows komme opp med en melding at spillet ikke eksistere og så vil de automatisk fjerne det fra registeret. Lenke til kommentar
ebzter Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg har samme problem med MOHAA. Winxp tror at jeg fremdeles har spillet selv om jeg har sletta det. Å fjerne spor i regedit funka ikke for meg. Når jeg kjører Setup.exe kommer det bare muligheter for repair og uninstall uten at noen av disse fixer problemet. Har du winxp kan du jo ta system restore da. Lenke til kommentar
Tyrael Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 System restore? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå