Gå til innhold

Installere windows programmer på ps3

-MK-

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å installere VLC på ps3'en min fordi jeg vil ha undertekst på filmene mine. jeg har imidliertidig funnet ut at dette er vanskelig, og at jeg må installere Linux på konsollen før jeg får installert Vlc..

Hvilke følger får det hvis jeg bytter Os til linux? får jeg ikke spilt spill som normalt?

-MK-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, Lurer på en ting. Har bursdag om 9 dager.. Og skal kjøpe Enten ps3 Eller Xbox360.. Men jeg lurer på om ps3 har trådløst nettverk, så man slipper å koble den til En ruter.. Og må man betale for Online, eller er det gratis.. Trenger man noe spessielt for å spille online?? Takk for svar.. :D

Unnskyld at jeg ikke svarer på det stilte spørsmålet i emnet.. Men tenkte siden dette handlet om ps3 så kunne jeg like gjerne spørre om det.. :D

På forhånd Takk

Lenke til kommentar
Hei, Lurer på en ting. Har bursdag om 9 dager.. Og skal kjøpe Enten ps3 Eller Xbox360.. Men jeg lurer på om ps3 har trådløst nettverk, så man slipper å koble den til En ruter.. Og må man betale for Online, eller er det gratis.. Trenger man noe spessielt for å spille online?? Takk for svar.. :D

Unnskyld at jeg ikke svarer på det stilte spørsmålet i emnet.. Men tenkte siden dette handlet om ps3 så kunne jeg like gjerne spørre om det.. :D

På forhånd Takk

PS3 har innebygd trådløst nettverk, så hvis du har trådløst nettverk hjemme så slipper du kabler. Det er helt gratis. Trenger ingen ting ellers.

Lenke til kommentar
Prøvde og instalere linux på ps3 i høst men fikk da ikke til og bruke trådløst nett. Finnes det en linux versjon som har dette?

Alle har nok støtte for trådløst nettverk. Varierer bare litt hvor vanskelig det er å sette opp. Tror YellowDog og Ubuntu vil konfigurere dette tilnærmet automagisk. Er evt. WEP/WPA key man må inn med selv. Gentoo var hakket verre å konfigurere men fungerte fint der også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...