Noiz Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har hørt at man kan koble ekstern harddisk til xbox, men xboxen finner den ikkje Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Den må være formatert med fat32 filsystem Endret 4. februar 2008 av Duckhunter Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 må det vere fat 32? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har du oppgradert til siste versjon over Xbox Live ? Jeg husker jeg hadde problemer med eksterne harddisker til 360 for leeeenge siden, men kommet mange oppdateringer siden det og nå kommer det meste opp. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 ja har oppgradert, men eg har NTFS so kanskje eg skal prøve FAT32 Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har en FAT32 disk, men får den ikke fram der jeg kan velge medier. Oppdaterte i begynnelsen av januar, så regner med at jeg har den siste oppdateringen. Har også prøvd alle usb inngangene. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Eg trur eg sender alt harddisk data over til PCen og prøver med FAT32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå