Gissan Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Takker for all konstruktiv kritikk.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Lo litt for meg selv når jeg så bildet Et blinkskudd er det, men mye som kunne vært teknisk bedre. Synd at du f. eks har bakgrunnen som deles i to til venstre. Trekker litt av min oppmerksomhet, dessverre. Et godt snapshot som hører godt hjemme i albumet, men vet ikke om det kan brukes til så veldig mye annet... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Takk for kritikk.. Personlig synes jeg sprekken i sofaen bak tilfører mer dynamikk og dybde i bildet, men det er sikkert bare meg. Bildet er tatt på ISO 3200, 1/40sek lukkertid, f/4.5 og 67mm brennvidde. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Joda, skaper en form for dybde i bildet, når du sier det. Dynamikk er jeg ikke så sikker på dog Deilig lite støy på høy ISO på proffkameraene. Får gratulere deg med det i hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå