YMF Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hei jeg kjøpte denne skjermen: BENQ FP937s (link) for kanskje 1 år siden. den har nå stått ubrukt i 1 uke, når jeg skulle bruke den igjen så får jeg bare bilde i 2 sekunder, så kommer det opp en blå dialog der det står noe med "Mode" jeg har aldri rukket å lese hva det står, men den kjører sikkert i en modus av noe slag. Jeg får ikke skjekka noe i menyen, fordi skjermen er blank, akkurat som om den ikke får noe signal jeg har prøvd på andre PC'r og andre kabler, akkurat nå så håper jeg det finnes en reset knapp på denne skjermen, men jeg har ikke funnet noe tegn til reset knapp i det hele tatt. jeg håper det er noen der ute som har peiling på skjermer eller er kjent med skjermen jeg har. Endret 4. februar 2008 av ito Lenke til kommentar
YMF Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 ingen som har noe peiling på hva som er galt ? Lenke til kommentar
pian Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hvilken oppløsning kjører skjermkortet på PC-en? Kan godt tenkes at det står "Mode not supported" f eks. Hvis skjermen ikke klarer oppløsninga. Edit: litt kjapp Endret 5. februar 2008 av pian Lenke til kommentar
YMF Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hvilken oppløsning kjører skjermkortet på PC-en? Kan godt tenkes at det står "Mode not supported" f eks. Hvis skjermen ikke klarer oppløsninga. Edit: litt kjapp jeg har prøvd forskjellige PC'r, men jeg kan prøve å kjøre på laveste oppløsninga EDIT: jeg prøvde alt fra 800x600 til 320x200, skjedde ikkenoe Endret 5. februar 2008 av ito Lenke til kommentar
wiak Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 bug? ta og mail benq support og få dem til å sende erstatnings skjerm min FP937s+ krasja (strømforsyning døde) etter en tid så det kan være det Lenke til kommentar
YMF Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) bug?ta og mail benq support og få dem til å sende erstatnings skjerm min FP937s+ krasja (strømforsyning døde) etter en tid så det kan være det jeg har et lite problem da : O jeg har ikke kviteringer eller noe sånt, jeg regner med at det trengs EDIT: jeg fikk sendt, trengte bare date tag og s/n Endret 5. februar 2008 av ito Lenke til kommentar
YMF Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) fikk svar i dag Hei, Vi har felanmält skärmen FP937s+ med RMA-nummer: NO********. Vi kommer att sända en utbytesskärm samt en fraktsedel som ni kan använda för att sända in den defekta skärmen. Normal servicetid är 5 arbetsdagar + frakten för skärmen. Med vennlig hilsen,BenQ Support weehee ! nå ble jeg gla : D Endret 6. februar 2008 av ito Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) see om du får en oppgradering dan siden FP937s+ er ikke lengere i prodution edit kjasne fjern RMA Endret 6. februar 2008 av Nightmeare Lenke til kommentar
YMF Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 de har sikkert noen FP937s+ på lageret elns det finner vi ut om 4-5 dager : ) jeg klager ikke vist jeg får nyere versjon Lenke til kommentar
YMF Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) tråden her er ganske gammel,men uansett. 2 dager etter jeg fikk mailen, så fikk jeg en FP937s+, helt lik som min gamle : ) edit: de ringte meg også en uke senere og spurte om jeg var fornøyd med servicen. jeg var så klart det : ) Endret 30. mai 2008 av ito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå