Christian83 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Noen som har en formening om hvilken av de to som er best? På spesifikasjoner er de så å si like, untatt på kontrast, men kontrast kan vel måles på forskjellige måter? Skjermen skal brukes til gaming, så lurer på hvilken av de to som er best til det Håper på svar! -Chirstian Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har lurt på det samme selv, og bestiller i kveld Asus. Den får bare skryt til gaming, det samme får jo Samsungen også, men jeg holder en knapp på denne. Tror ikke det er noen stor forskjell. Amentio gidder ikke svare meg, så de får lese en bok eller no mens Netshop sender villig og vel... Lenke til kommentar
Christian83 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Amentio gidder ikke svare meg, så de får lese en bok eller no mens Netshop sender villig og vel... Hehe.. Ta en bolle! Men amentio har bra priser på begge, faktisk de som er billigst på begge, så blir vel til at jeg bestiller derifra. Hadde jeg bestilt i går hadde det blitt Asus, men den gikk visst opp 150,- over natta, så da er plutselig forskjellen mellom samsung og asus liten.. Får se først om noen flere svarer på tråden før jeg bestiller, men ryker vel ratt på en smell i kveld! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg var vel blandt de første her på forumet som gikk for Asusen, og jeg er knallfornøyd, og alle jeg har anbefalt den til er kanllfornøyde. Den har samme bilde som LG l226wtq som koster 2700kr. Samsungen har jeg ikke sett, men jeg synes den er stygg Lenke til kommentar
Christian83 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Det ble sammsung fra amentio, har ikke rukket å teste den enda.. Kommer tilbake med info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå