kaaasen Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Har en del "problemer" med datamaskinen om dagen. Mistenker at det har med for lite ram å gjøre (har bare 256mb). Har problemer med å kjøre tunge applikasjoner i både WinME, Win2000 og WinXP. Spill går attpåtil UTROOOLIG sent (Unreal 2 og C&C:Generals spesielt) Se nedenfor i signaturen for mer info om systemet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Har forresten prøvd å klokke ned, uten at det ble noen suksess. Kjører på P4 [email protected] nå. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 du trenger avgjort mer ram. 512mb er ett absolutt minimum, helst bør det være en gb syns jeg Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Var akkurat det jeg tenkte meg. Synd at jeg allerede har bestilt nytt lydkort. Kunne jo fått 512mb ram i stedet for det Var litt av en overgang å gå over til 256 fra 640mb :( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå