xibriz Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Sitter her med en AMILO L 6820. Har nettopp formatert å prøver og finne drivere til det som mangler (audio, modem og skjermkort). MEN når jeg går på fujitsu siemens sine hjemmesider å søker på serienr. får jeg bare "For the selected product there was no drivers or updates available". Dette får meg til å tenke: "hva i helvette er dette slags drittfirma??". Noen som kan hjelpe meg? Endret 4. februar 2008 av xibriz Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) gikk inn her http://www.fujitsu-siemens.no/support/downloads.html selv.. hadde ingen problemer Endret 4. februar 2008 av Dewil Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Hmm... nå gikk jeg inn å søkte etter "AMILO L 6820" og da funket det. I sted søkte jeg etter serienr. på pcen å fikk ikke opp noe resultat.. tenkte ikke på å søke etter modellen da det burde være det samme... Dette får meg til å tenke: "hva f*** er dette slags drittsøkemotor?" Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det kan jeg tenke meg.. modellnummer er stort sett enklere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå