aspic Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kva er det for noko då? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Trekk for Seriously-achievementen som er litt vel drøy.. Enkel glitch så har du den. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Synes Condemned: Original Crimins er det beste 360 spillet. Gleder meg veldig til oppfølgeren. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Får nesten nevne Saints Row her også, jeg syntes det var utrolig bra single player på det hvertfall. Terningkast 6! Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Tja oblivion, Assasins creed, GRAW, og saints row er langt oppe. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Bioshock og Gears of War er helt klart de beste titlene! Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Enig med Bioshock og Gears of War, setter Gears over bioshock pga. co-open og Live delen Synes ikke Halo 3 sin single player var noe å skryte av, et solid online spill, og med forge er det vært en 3.plass Har dessverre ikke prøvd CoD4 til 360, men har det til pc Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Mass Effect helt klart. Ikke noe spill har gitt meg sånn gåsehudfaktor Da du blir specter :o Fikk klump i halsen Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Trekk for Seriously-achievementen som er litt vel drøy.. Enkel glitch så har du den. Enkel? Nåja. Uannsett hva er poenget? Du får alle achivementene på en useriøs konto, hva er så skøy med det? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er så mange bra 360 titler, men skal jeg velge en favoritt og spillet jeg har brukt mest tid på er det ingen tvil: MASS EFFECT Nestfavorittene er dog mange; Bioshock, Gears of War, Crackdown, Call of Duty 4, Forza Motorsport 2, Assassins Creed, Dead Rising, Saints Row for å nevne noen Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Mulig jeg får så øra flagrer nå, men hva så. Jeg fikk Mass Effect til jul. Jeg synes rett og slett det er kjedelig! Kanskje fordi jeg ikke har satt meg helt inn i det, men jeg mener at det ikke var gøy i det hele tatt. Tror nesten ikke jeg gidder å mekke det engang. Synes det går for sakte. Jeg liker RPG jeg altså, men ikke dette. Fable, Oblivion osv er fantastiske, men ikke Mass Effect. Jaja.. "Opinions are like assholes. Everyone got one." Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har mye å ta igjen på 360 fronten skjønner jeg.. Blir nok mer spilling når jeg får 37" min.. Bedre å spille på den enn en 21" pc-skjerm.. Men, det beste jeg har spilt er nok enten GoW eller Crackdown.. Skal få kjøpt meg Mass Effect og Bioshock etterhvert også.. Tror jeg kommer til å like Mass Effect godt! Elsker spill som man kan kose seg litt med... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Enkel? Nåja. Uannsett hva er poenget? Du får alle achivementene på en useriøs konto, hva er så skøy med det? Sa jeg at det var jævlig gøy? Skulle bare informere han om at man på en enkel måte kan få den achievementen uten å få 10.000 kills. Gjør aldri sånt selv. Er jo det som er gøy med slike ach, det tar litt tid. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg synes ikke Bioshock var noe bra. Det var så forbanna kjipt å leke rørlegger på hackinga at jeg ikke gadd mer Lenke til kommentar
mezzo Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg synes ikke Bioshock var noe bra. Det var så forbanna kjipt å leke rørlegger på hackinga at jeg ikke gadd mer De kan gjøres automatisk. Tror ikke jeg gjorde en eneste en selv. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Digger hackingen jeg! :O Men blir helt sikkert lei etter en stund Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg synes ikke Bioshock var noe bra. Det var så forbanna kjipt å leke rørlegger på hackinga at jeg ikke gadd mer De kan gjøres automatisk. Tror ikke jeg gjorde en eneste en selv. Hvordan? Lenke til kommentar
mezzo Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg synes ikke Bioshock var noe bra. Det var så forbanna kjipt å leke rørlegger på hackinga at jeg ikke gadd mer De kan gjøres automatisk. Tror ikke jeg gjorde en eneste en selv. Hvordan? Automatic hack tool tror jeg det heter. Kjøper det i noen av maskinene. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg synes ikke Bioshock var noe bra. Det var så forbanna kjipt å leke rørlegger på hackinga at jeg ikke gadd mer De kan gjøres automatisk. Tror ikke jeg gjorde en eneste en selv. Hvordan? Automatic hack tool tror jeg det heter. Kjøper det i noen av maskinene. Skal kanskje testes ut... Er ikke spesielt begeistra for FPS uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg