robiwan Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Syns Pirates! passer seg best som Live Arcade spill... Lenke til kommentar
analrytter Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Yeah baby Conker! Conker var jo definitivt det beste spillet på N64!! fyyy faen så gøy eg hadde det me N64 då, det var tider! Noke nytt om release date ? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Gi meg PGR 2 og Rainbow Six 3: BA ! Bra av MS å oppdatere denne tjenesten, men utvalget må ble bedre, det holder ikke å legge til ett spill annenhver måned. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Syns Pirates! passer seg best som Live Arcade spill... Lykke til med å få det til å bli max 150 MB Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Ninja Gaiden black er av interesse, greit og få testet forjengeren til 2ern om er på vei Endret 6. februar 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
RetardedBear Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Noen som vet om når (eventuelt hvis) Knights of the Old Republic I & II, samt LEGO Star Wars spillene kommer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nei, vi har ikke peiling på når spillene blir lansert, MS ser kun ut til å fortelle oss et par uker i forveien hva som kommer. Kotor kommer nok, men MS har ikke for mange spill å velge mellom, så ting tar tid. Vil for øvrig ikke regne med at Lego Star Wars kommer, da de spillene allerede er ute på X360. Lenke til kommentar
Hammertime Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Håper de flesker ut Amped 2 snart, har leta land og strand etter dette men finner det ikke.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Gamer.no skriver visst at Conker ikke kommer ut med det første likevell. Derimot kommer det visst tre andre spill! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 og dem komemr 11 februar i følge gamer Tror eg handle Ninja Gaiden Black da ja! Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 New Xbox Originals titles (Black, NG Black and Pirates) Lenke til kommentar
zeox Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 noen som vet hvilke av de spillene støtter VGA kabelen? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Bytter lett ut Conker mot Black! Dæven, det blir rått å spille det igjen. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Flott valgt av MS dette. Gleder meg som en unge til Ninja Gaiden Black, som jeg aldri fikk prøvd. Og Pirates! er jo kjempekoselig. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Syns Pirates! passer seg best som Live Arcade spill... Lykke til med å få det til å bli max 150 MB Med tanke på at orginalen kom på NES, så sier jeg ja takk til den utfordringen. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Pirates! anno 1987 er ikke det samme som Pirates! anno 2004 Birger Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Pirates! anno 1987 er ikke det samme som Pirates! anno 2004 Birger Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke har spilt NES versjonen, men tror det er bare grafikken som er oppgradert på den nyeste versjonen. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 pirates er vel originalt et gammelt pc spill, hvis jeg husker riktig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Faktisk tror jeg det var orginalt et C64-spill... REmaken fra 2004 er mer enn en ren 3D-fisering da det legger til et par nye elementer, og forbedrer på eksisterende gameplay-elementer. Endret 7. februar 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Om man laster ned et orginalt Xbox spill, så trenger man senere hardsik plassen å sletter det. Kan man da laste det ned på nytt gratis eller noe. Eller må man da kjøpe det på nytt? Sikkert det siste, å det er i såfall kjipt, for 20 giga er ikke mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå