LucarioX Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 http://gamereactor.dk/nyheder/68273/To+nye...155df20ebe55377 Conker er ganske bra, er det ikke? Har aldri prøvd det, synes bare det ser utrolig kult ut. Gleder meg Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 gi meg Kotor I & II :-) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Da fungerer vel Conker over live? Rått i så fall. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Man blir jo disconnectet fra xbox live når man kjører et xbox Originals spill, så det tviler jeg på Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Man blir jo disconnectet fra xbox live når man kjører et xbox Originals spill, så det tviler jeg på Ikke hvis spillet har støtte for multiplayer via Live, f.eks Halo 2. Da vil du vises som online når folk ser deg på friends lista. Men i Halo CE, f.eks,vil du vises som offline. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jade Empire er et meget godt action rollespill i beste Bioware ånd, Conker er også veldig morsomt (hvis man liker vulgær humor ). Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er det concer som er ganske blodig? mener og huske det. Lenke til kommentar
kehax Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg spilt Conkers bad fur day på N64... fy hvor morro jeg hadde det Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Jade Empire er et bra spill. Men jeg kjøpte det brukt på EBGames rett etter jul så å kjøpe det engang til er uaktuelt. Conker kommer jeg nok til å kjøpe, men er xbox versjonen sensurert? Har sett noen vidoer på youtube og det virker som N64 versjonen var friskere i språket. Endret 5. februar 2008 av Mr. Bridger Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Jade Empire er en av de beste spillene jeg hadde til Xbox Endret 5. februar 2008 av SPiLL Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Begge er definitivt verdt å ha i spillsamlingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Men pokker da! Gi meg noen spill jeg ikke allerede har i spillhylla... Conker har forøvrig sensurert språket og luket vekk de værste stygge-ordene... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Tja.. fantes jo koder for å få bort sensuren til N64 versjonen, vet ikke med Xbox versjonen mend et er nå lov å håpe.. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Conker Nok en grunn til å skaffe seg 360 for de som eventuellt ikke har det Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det ryktes vel også om at 360 spill også snart kommer til nedlastning Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Det ryktes vel også om at 360 spill også snart kommer til nedlastning Eldre 360 spill mener du? Da er det vel snart på tide å oppgradere harddisken. 20 GB holder vel ikke da tenker jeg. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ninja Gaiden Black, Sid Meier's Pirates! og BLACK kommer også. http://www.joystiq.com/2008/02/05/black-ni...coming-to-xbox/ Birger Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det ryktes vel også om at 360 spill også snart kommer til nedlastning Eldre 360 spill mener du? Da er det vel snart på tide å oppgradere harddisken. 20 GB holder vel ikke da tenker jeg. eldre spill ja, som er platinum Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Det var bedre nyheter, Birger... Black hoppet jeg over da jeg hadde tatt spranget til "next generation" ved release og følte ikke for på det tidspunktet å spille på "gammel hardware"... Sikkert kjøp! Endret 5. februar 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå