r2d290 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hallo Har jeg mulighet til å gå inn på masse sider hjemme, og deretter gå inn på de samme sidene på bussen (i en slags offline-mode som er lagret på dataen) i et minne? blir alt av bilder og grafikk lagret noen plasser på dataen, så jeg kan hente de opp? kjører firefox og linux Endret 4. februar 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Canute Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er det ikke bare å gå på File->Work offline i Firefox? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 *prøve* takk Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) hvor er disse loggfilene lagret? never mind... fant det ut, og tråden er løst Endret 4. februar 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hvor er disse loggfilene lagret? never mind... fant det ut, og tråden er løst Det hadde vært fint hvis du hadde fortalt oss andre hvordan du fikk til det, i tilfelle noen ser tråden og lurer på hvordan de skal gjøre det Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) greit bruker->hjemmekatalog->[vis->skjulte filer og mapper]->.mozilla->firefox->xxxxx.default->cache la også merke til at denne mappen mottar alt av filmer som blir buffret (f.eks youtube), så forestiller meg at denne mappen fort kan bli full... Endret 4. februar 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå