Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor fort går en orginal Mt-5

Anbefalte innlegg

i 1994 ble grensen 50 og så i 1999 ble den 45. Dette sa mekanikeren på mc huset nydal

har ingen kilder men du finner sikkert noe på google

Jeg mente det var år 2000 den regelen kom men da er det gjerne 1999 da. Og som jeg sa, det var ikke 45km/t grense i 1994 ergo ikke plombert. MT5 har ingen plomberinger, men det har nyere mopeder, da etter 1999. De har som regel en plombering i eksosanlegget som hindrer å slippe all eksosen ut og dermed plomberes den ned til 45km/t.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-16183

mt5 har da faen meg plomber den!!!!!!! den kom i en utgave med 16mm forgasser og uplomber eksosport også ffs. Dette har jeg kilder på!

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

fant ikke det med eksosporten men hvis du ser på sylinderen så ser du at det er veldig trangt der. Fant det med forgasseren da.

16mm er full speed utgaven.

jeg legger meg til å sove nå. God natt.

post-16183-1203545131_thumb.jpg

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar

Hvordan er forskjellen på motorytelsen på disse to utgavene av MT5 du snakker om? Vil ikke tro ytelseforskjellene er store nok til at det kan kalles plombering, vil ikke tro det er ytelseforskjell i det hele tatt på disse to utgavene med 13mm og 16mm gasser.

God natt. :)

Endret av ekwathne
Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

selvfølgelig er det forskjell, i honda manualen min står det at det er to utgaver som finnes, en som er plombert og en som er full speed, kan ordne flere bilder av manualen. når man har større forgasser kan man dreve tyngre og få høyere toppfart.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...