chberge Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det går jeg utifra begge xboxene og ALLE andre gjør i laaaang tid videre! =) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har samme problemet. Test Xbox Live connection viser at Xbox Live Failed. Er det noe jeg kan gjøre da? Merkelig siden en kompis av meg er på. Ikke et sånt problem men mer sånn at jeg spiller en offline demo for så at live signer seg av ennå jeg laster ned en demo i bakgrunnen. Samme skjedde da jeg spilte Assasins Creed med en demo lastende i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg sendte mail i går til MS ang. Live problemmene som var i går og i dag fikk jeg denne mailen tilbake: Takk for deres mail. Det ser ut til at det var noen problemer med Live tjenesten igår kveld. Disse problemerne skal nå være løst og Live er oppegående. Har dere forstatt problemer med å komma inn på Live, vennligst kontakte kundestøtten over telefon. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 eg la merke til litt lag igår i 5sekunder, men det har sikkert ikkje noke med live å gjer Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 eg la merke til litt lag igår i 5sekunder, men det har sikkert ikkje noke med live å gjer Jeg har hatt problemer med COD4 i et par dager jeg nå, klarer ikke å koble til på Live?? flere som har dette? Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 eg la merke til litt lag igår i 5sekunder, men det har sikkert ikkje noke med live å gjer Jeg har hatt problemer med COD4 i et par dager jeg nå, klarer ikke å koble til på Live?? flere som har dette? Hmm, trur det var derfor jeg startet tråden her. Pga Live problemmer. Jeg vil tippe at Live vil være en smule ustabilt kanskje i 14dager til. Siden det var så mange som kjøpe/fikk det Xbox360 i jula og det er februar nå. Hva kan man da forvente!? Ting tar tid Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 eg la merke til litt lag igår i 5sekunder, men det har sikkert ikkje noke med live å gjer Jeg har hatt problemer med COD4 i et par dager jeg nå, klarer ikke å koble til på Live?? flere som har dette? Hmm, trur det var derfor jeg startet tråden her. Pga Live problemmer. Jeg vil tippe at Live vil være en smule ustabilt kanskje i 14dager til. Siden det var så mange som kjøpe/fikk det Xbox360 i jula og det er februar nå. Hva kan man da forvente!? Ting tar tid hmm, er så rart, for jeg kobler til live og alt, men da jeg skal joine matcher kommer jeg ikke med??? har da spilt endel før uten problemer og, er på rank 36. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Mitt problem har vart i lang tid. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Får vi gratis spill nå også? Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Det hadde vært fint, men Live virker fint nå og har gjort det en god stund Endret 13. mars 2008 av Zarge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå