Zarge Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nå virker ikke Xbox Live hos meg.. Noen andre som har samme problemmet? Jeg bor i Trondheim, vet ikke hvor mye det har å si. Ser at andre folk på vennelisten min er online, de bor enten sør- eller nord over! Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nå virker ikke Xbox Live hos meg.. Noen andre som har samme problemmet?Jeg bor i Trondheim, vet ikke hvor mye det har å si. Ser at andre folk på vennelisten min er online, de bor enten sør- eller nord over! Sitter på live nu,og jeg bor i Trondheim,møllenberg Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Nå virker ikke Xbox Live hos meg.. Noen andre som har samme problemmet?Jeg bor i Trondheim, vet ikke hvor mye det har å si. Ser at andre folk på vennelisten min er online, de bor enten sør- eller nord over! Sitter på live nu,og jeg bor i Trondheim,møllenberg Bor kanskje 500-1000meter unna deg jeg da.. Hvilket internett leverandør har du? CanalDigital her Endret 4. februar 2008 av Zarge Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nå virker ikke Xbox Live hos meg.. Noen andre som har samme problemmet?Jeg bor i Trondheim, vet ikke hvor mye det har å si. Ser at andre folk på vennelisten min er online, de bor enten sør- eller nord over! Sitter på live nu,og jeg bor i Trondheim,møllenberg Bor kanskje 500-1000meter unna deg jeg da.. Hvilket internett leverandør har du? CanalDigital her Nextgentel Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Kommer meg ikke på live jeg heller, prøvd ei stund no ... Endret 4. februar 2008 av Kenny_NOR Lenke til kommentar
SimpliEcks Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Jeg får helle ikke logget på Live. Merket problemer for 3-4 timer siden. EDIT: Bor i Drammen forresten. Endret 4. februar 2008 av Ecks Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg får helle ikke logget på Live. Merket problemer for 3-4 timer siden. EDIT: Bor i Drammen forresten. Er ingen problemer hos meg,Zarge4000 har også kommet seg på live,chattet med han istad Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ringte ms angående service status på min elite, fikk da en automatisk beskjed om att live var ustabilt. Merket det selv i går, men har fått logget meg på idag. Ms burde nesten gi ut litt mere info om hva som er galt, de burde jo ha fikset problemene som var ved juletider. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Fikk selv logget inn på live i stad men ble signet av. Live er blitt veldig ustabilt Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har samme problemet. Test Xbox Live connection viser at Xbox Live Failed. Er det noe jeg kan gjøre da? Merkelig siden en kompis av meg er på. Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Kom meg på nå Er vel bare en ting å gjøre, å vente ei stund også prøve igjen... Endret 4. februar 2008 av Kenny_NOR Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Det virker til meg (enda) Kan de som opplever skrive hvor sånn ca dem bor i landet og nettlevereandøren? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ganske usaklig kanskje, men det virker strålende i Bergen... Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Virker ikke her heller, bor i Bergen, internett fra Canal Digital. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 eg har ikkje noko problemer Lenke til kommentar
chberge Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har internett fra Telenor, men xboxen er ikke koblet til TV for øyeblikket, men kom seg på MSN merket jeg, går ut i fra at den har Live tilgang da i tillegg til internett tilgang? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 eg har internet fra lyse Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det virker til meg (enda) Kan de som opplever skrive hvor sånn ca dem bor i landet og nettlevereandøren? Siden microsoft selv opplyser om att det er stabilitetsproblemer på telefonen så tror jeg ikke det har noe betydning hvilken isp eller hvor i landet du befinner deg. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Liker signaturern din Noiz, jeg og hadde 360 fra dag 1, fikk 3 røde ringer i sommer, men fikk ny og aldri noen mer problemer enn det. FIKK ny GRATIS altså... Microsoft fikset opp! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Liker signaturern din Noiz, jeg og hadde 360 fra dag 1, fikk 3 røde ringer i sommer, men fikk ny og aldri noen mer problemer enn det. FIKK ny GRATIS altså... Microsoft fikset opp! hehe. håper den varer ein god stund til:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå