Hakkebakk Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Noen som vet om et alternativ til Windows Live Messenger? Det skal helst være lite/mindre ressurskrevende og jeg vil beholde de samme kontaktene som på msn. (med samme e-postadresse) Endret 4. februar 2008 av IceSpirit Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Live_...Other_clients_2 Endret 4. februar 2008 av olsen Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Har du prøvd noen? Kan du anbefale noen av de programmene? Og innfrir noen kravene mine? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Bruker Pidgin (tidlegare Gaim) sjølv, og er godt nøgd. Trillian har eg brukt tidlegare, og er heller ikkje dum. Pidgin ligg for augeblikket på omlag 6MB minne, men det er utan samtalevindauger. Veit ikkje kva slags variasjonar ein kan få her. Er ingen problem å kople seg til ein MSN-konto. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Brukte Trillian i min tid, og har gode erfaringer med det. Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Ok, takk. Skal prøve Pidgin og Trillian Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg vil anbefale aMSN. http://www.amsn-project.net/ Lenke til kommentar
m99 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Favoritten min er Miranda. Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Må si jeg synes Windows Messenger som følger med Windows XP er et glimrende alternativ. Lite fancy crap på og det funker selv om du bare har mobil-oppkobling på laptopen langt oppi fjellheimen (ja det gjør IKKE Live) Lenke til kommentar
cahs Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Noen som vet om et alternativ til Windows Live Messenger? Det skal helst være lite/mindre ressurskrevende og jeg vil beholde de samme kontaktene som på msn. (med samme e-postadresse) av min erfaring vil jeg anbefalle amsn... det har samme funksjoner som msn med nudge(uendelig) plus amsn "stjeler" bildene til kontaktene dine sånn at du kan bruke dem hvis du har lyst da. Lenke til kommentar
akle Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Noen som vet om et alternativ til Windows Live Messenger? Det skal helst være lite/mindre ressurskrevende og jeg vil beholde de samme kontaktene som på msn. (med samme e-postadresse) av min erfaring vil jeg anbefalle amsn... det har samme funksjoner som msn med nudge(uendelig) plus amsn "stjeler" bildene til kontaktene dine sånn at du kan bruke dem hvis du har lyst da. Har man muligheten til og sende filer? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Noen som vet om et alternativ til Windows Live Messenger? Det skal helst være lite/mindre ressurskrevende og jeg vil beholde de samme kontaktene som på msn. (med samme e-postadresse) av min erfaring vil jeg anbefalle amsn... det har samme funksjoner som msn med nudge(uendelig) plus amsn "stjeler" bildene til kontaktene dine sånn at du kan bruke dem hvis du har lyst da. Har man muligheten til og sende filer? Ja det har man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå