Centuss Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hei! Sliter litt med å få lagt inn noen gamle baner på Elasto Mania som jeg har og gjerne skulle fått spilt igjen. Noen som vet åssen man legger inn nye baner uten at man lager dem på ny i editor? Har prøvd å dra dem inn i Lgr mappen, men dette fungerer ikke . Vet det er et kjempe gammelt spill, men har hatt lyst i det siste å blåse støv av gamle spill for så å teste hvordan de egentlig var . Endret 5. februar 2008 av Centuss Lenke til kommentar
edahl Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 legg den i "lev"-mappen Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Hmm... Jeg har ikke noen mappe som heter "Lev". Mest sannsynelig på grunn av at jeg ikke har lagd noen baner før på spillet. Jeg antar denne mappen blir opprettet når man lager en bane. Tror du det går å lage en mappe som heter "Lev" og legge banene inn der? Lenke til kommentar
edahl Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 lag en mappe, kall den lev, og putt fila der, så funker det. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Det funket! Tusen takk . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå