Zachzi Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Heisann! Jeg og en kamerat planlegger å ta et lite treff hvor vi skal ha en Battlefield 1942 kveld. Vi har tenkt å sette våre pcer i nettverk med hjelp av en krysset nettverkskabel. Så skal vi dele min internett kobling slik at vi begge får spille på nett... er dette mulig ? Har jo bare en IP...Hvordan vil pingen bli hvis dette går ? Har en Nextgentel DELTA (1048/640) tilkobling. Lenke til kommentar
devnull Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 En av maskinene må ha to nettverkskort. Hvis du bare har ett nettverkskort i begge maskinene, går det ikke. Maskinen med to nettverkskort må da settes opp som router, eller "Internet connection sharing" som Bill liker å kalle det i windows. Ytelsen bør bli helt grei. Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 ja, det vet jeg. Men går det at vi begge spiller på nett ? Maskinen min viser jo bare en IP utad...vil ikke dette lage problemer ? At 1IP prøver å connecte seg 2 ganger på BF serverne ? Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Det er ingen problem . Det fungerer helt fint jeg har hatt 6 stykker som spilte mot internett på min NGT linje . . Lenke til kommentar
ZooMazter Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Det skal ikkje vere noko problem i heiletat, eg sitter bak ruter med noen kompiser å det går fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå