Gå til innhold

Thermaltake CPU-kjøler, "Volcano 9 Cool" til xp 22

RiZLa

Anbefalte innlegg

Skal ha asus a7n8x (nforce 2) og jeg skal ha enten en xp 2200 som er på ukens tilbud på komplett.no og en xp 2500 eller større senere. og må ha en skikkelig kjøler.. Skal bruke denne kjøleren på den mulige 2500 og.

url til volcano 9 cool : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A1455

Klarer denne jobben fint?

Skal overklokke litt også.

Skal ha twinmos 256 mb pc3200 m/winbond x 2.

Blir dette bra?

:woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en kamerat som har den vifta og i følge han er den god men han overklokker jo ikke heller da. Du kan jo se litt på separate kjølere hvor du kan putte på den vifta du ønsker. Alpha 8045 skal vistnok være ganske god. Rått oppsett du har foresten :smile:

Lenke til kommentar

Eg har Asus a7n8x Deluxe og Amd XP2200, med Thermaltake Volcano 9 Cool Mod.

Kjøleren holder CPUen min rundt 40 grader når den er overklokka til xp2400 (dvs 2ghz) og Vcore på 1.75. Eg trenger ikkje å kjøre full guffe, fordi da lager den ein god del bråk, men rundt 3800rpm går det fint. Den får CPUen ned rundt 40grader når eg kjører full fart.

Eg har også 3 kabinettvifter.

Lenke til kommentar

vel jeg klarte, uten store vanskligheter og ødlegge kjølerens fester, så den ble for løs, men som dere får se senere i kveld (jeg skal på lan med en som har digital kamera, har ikke selv :( ) så fikset jeg dn lett, men alikevel holder tempen min fra 40 - 50 grader celsius.

Men dette ser jeg på som en bra forbedring, siden jeg hadde 60-70 grader opptil for en time siden.

skikkelig "snekker" løsning det jeg har gjort.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...