Tehjoran Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei, i det siste har det begynt å dunke i muskelen min.. Skjenner det ganske godt.. men det gjør ikke vondt.. Er litt bekymret om det er noe galt med meg.. På forhånd takk ^^ Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er det lemus, sånne små krampetrekninger, du opplever? I så fall er det normalt og helt ufarlig. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har ingen anelse om hva det heter beklager.. Men det dunker noe innmari i muskelen.. =( Er litt redd om det er np feil med meg.. =( Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hva slags muskel er det forresten? (Du har jo flere...) Lenke til kommentar
Mystikal1 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hva skjer hvis du får leamus i hjertet? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) hopper muskelen opp og ned fort? det er normalt, går over etter en stund. Endret 4. februar 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hva skjer hvis du får leamus i hjertet? Det har du vel strengt tatt hele tiden :!: Det er da hjertet slår. Hvis det er en ukontrollert elektrisk impuls i hertet som fører til at hjertet ikke pumper blod (eller ikke pumper blod så godt) - ja! da får du problemer, men det kommer vel an på HVOR i hjertet det er. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Hva slags muskel er det forresten? (Du har jo flere...) Det er forskjellige steder men i det siste har det vært i armen.. Lenke til kommentar
kaka Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har opplevd dette en del jeg også, men har ikke opplevd at det er farlig. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Ok.. Takk for svar alle sammen.. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvis det er etter at du har trent så kan det være at du har fått pump i armen, dvs du har hatt en god treningsøkt Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Nei det er ikke etter trening.. Det bare skjer sånn pluttselig.. Vanskelig å forklare.. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nei det er ikke etter trening.. Det bare skjer sånn pluttselig.. Vanskelig å forklare.. hmm, da er det nok ikke pump .. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg gjetter på en form for leamus som da betyr ufrivillige krampetrekninger i en muskel. Det går som regel over av seg selv. Men kan være irriterende der og da. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Takk.. Regner med at det er leamus.. Takk for svar alle sammen.. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Det er Alien som prøver å komme ut fra kroppen din vaio Endret 5. februar 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Det er Alien som prøver å komme ut fra kroppen din vaio Hahahhaa. xD Lenke til kommentar
Gjest ævv Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Akkurat det samme har jeg også!! Har hatt det nå i ca 2 uker og det blir bare verre og verre! :S er og litt redd for at det er noe.. Er ikke det samme som leamus tror jeg altså, for da er det rykkninger mye oftere (ihvertfall på meg), mens jeg nå har "dunkinger" sånn en gang hvert 5 sek. Det kjennes nesten ut som om det er noe som er der inne og vil ut .. er det sånn på deg også?? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Akkurat det samme har jeg også!! Har hatt det nå i ca 2 uker og det blir bare verre og verre! :S er og litt redd for at det er noe.. Er ikke det samme som leamus tror jeg altså, for da er det rykkninger mye oftere (ihvertfall på meg), mens jeg nå har "dunkinger" sånn en gang hvert 5 sek. Det kjennes nesten ut som om det er noe som er der inne og vil ut .. er det sånn på deg også?? har det jeg også. Men jeg synes det bare er morsomt Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Har akkurat det samme selv, som andre påpeker er dette god gammeldags Leamus (også kalt Tics), ikke noe farlig. Ofte har det sammenheng med stress men det kan komme helt av seg selv uten at man finner noen egentlig årsak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå