peace2 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Har laget en ny beat jeg vil ha tilbakemelding på =) Mp3 finner du her Edit: Lagt til en enda nyere versjon. Endret 27. mars 2008 av xox Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Den var Fresh! Takk for tilbakemelding ^^ Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kul beat det men arbeid mer med den og kanskje melodi pa toppen? Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Kul beat det men arbeid mer med den og kanskje melodi pa toppen? Jobber med det faktisk ^^ Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 ble for straight forward for min del syns jeg. likte ikke kick,clap og bass. Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Fiksa det meste i versjon nr 2 ^^ Endret 21. februar 2008 av xox Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 God start. Jeg likte ikke introen, spesielt med tanke på kicken. Mangler også noe gjennom sangen, en snare hadde vært ok å hatt. Den lyse "pipelyden" hørtes bra ut. Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 God start. Jeg likte ikke introen, spesielt med tanke på kicken. Mangler også noe gjennom sangen, en snare hadde vært ok å hatt. Den lyse "pipelyden" hørtes bra ut. Takk for kritikk Skal prøve å forbedre punktene du nevna i neste versjon =) Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Versjon 3 er nå oppe! Si gjerne hva dere mener ! Endret 23. februar 2008 av xox Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Versjon 3 er nå oppe! Si gjerne hva dere mener ! Den var bedre! Prøv og få inn noe nytt ikke det samme hele tiden. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Beaten har forbedret seg veldig siden den første versjonen, bra! Jeg synes ikke den trenges å varieres mer. Beaten er chill, behagelig å høre på. Til neste gang ville jeg prøvd noe som er litt mer "dirty", beaten var muligens litt for finslipt. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hvilket program bruker du? Et tips: Hvis du vil få sangen fyldigere, kan du f.eks legge til ekko/delay på lydene. I mine ører har lydene en tendens til å fade ut litt for fort. Altså er de litt for korte. Eller kanskje har du gjort dette med hensikt? Ellers en skikkelig gladversjon av en hip-hop-beat Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Hei folkens , Takk for all innspill! har prøvd å forbedre beaten med fokus på punktene dere nevna så ny versjon kan evt legges opp -- (Rappere: Videre bruk er ikke uten avtale! ) Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Her er Versjon 4 Lenke til kommentar
BorN Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Nå slettet du Versjon 3, så jeg kan ikke sammenligne Versjon 3 med Versjon 4. Men jeg mener at du har lagt på mer ekko/romlyd slik jeg nevnte! Du har sikkert endret mer på sangen, men det kan jeg ikke høre uten å sammenligne den med den forrige versjonen. Men dette ble altså en mye bedre versjon! Hva mer endret du på? Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Nå slettet du Versjon 3, så jeg kan ikke sammenligne Versjon 3 med Versjon 4. Men jeg mener at du har lagt på mer ekko/romlyd slik jeg nevnte! Du har sikkert endret mer på sangen, men det kan jeg ikke høre uten å sammenligne den med den forrige versjonen. Men dette ble altså en mye bedre versjon! Hva mer endret du på? Takk for tilbakemeldingen =) --- V4 fix: - Lagt til intro fade in - Erstartet mørk bass instrumentet med lysere en. - lagt til komposser! (avrunde skarpe lyder) - Fiksa toner , generelt. - Stereo variasjoner noen steder i låta. - Fjernet "stygge" toner og effekter underveis. - Ekko effektene satt jeg ned til en grad. - Lagt til fyldigere hi hats. Totalt sett så har v3 og v4 samme tonene for det meste av tiden. bare at kvaliteten i 4 er bedre med endringene ovenfor Endret 25. mars 2008 av xox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå