Larsn2k Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har lagt merke til at den nye versjonen til Ps3 (40gb) ikke er bakoverkompatibel med gamle Ps2-spill. Og den tidligere versjonen (Ps3 60gb), som støttet nettopp dette ikke lengre produseres. Så spørsmålet mitt er; Vil det komme det bli laget flere playstation 3 som støtter ps2-spill? Har over 20 spill til ps2, og man hvet jo aldri hvor lenge ps2'en varer . På forhånd takk. Mvh Vegard (Beklager eventuelle skrivefeil) Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 kommer vel en 80 eller 120 gb om ikke så alt for lenge, men er ikke sikkert på om de kan spille ps2 spill, men tror det. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Skal skaffe meg PS3 så snart at det kommer en SKU med Full bakoverkompatibilitet til både PS&PS2 Ellers alle features som 60GB modellen har. Enten 100GB+ harddisk eller en billig liten som kan byttes ut. Dual Shock 3 kontroller Når det kommer en PS3 med dette så kjøper jeg, hvis ikke kan jeg vente til PS4. Bytter ut PSP'en med slim også så her er det penger å hente Sony Har 360 og Wii så jeg kan vente... Endret 4. februar 2008 av NorthernAvenger Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Vi, 40 gigabyterne, håper vel alle på at en av de neste software oppdateringene skal muliggjøre ps2 emulering... men ingenting er nevnt offentlig ennå. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Vi, 40 gigabyterne, håper vel alle på at en av de neste software oppdateringene skal muliggjøre ps2 emulering... men ingenting er nevnt offentlig ennå. 1 software oppdatering vil ikkje muliggjøre ps2 emulering..alt handler om kva sony vil satse på. Å emulere ps2 spill via software krev mykje arbeid og enda meir penger. kvar tittel ska jobbas med for å få til å fungere med ps3..sia det finnes 7000 titler til ps2.:? så vil det ta tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå