Gå til innhold

Hmm iPhone eller iPod Touch?

Anbefalte innlegg

Har veldig lyst på denne telefonen men finner ikke ut hvor man kan få tak i den! er det noen som kan hjelpe meg?

LG Voyager VX10000 Verizon

Eller er den ikke tilgjengelig i norge? Vet du da om man kan kjøpe den fra en side som sender den? Hvis den vil virke i norge da, det vil jeg da tro

Siden det ikke går så lurte jeg da på angående Sidekick LX.

Vil det funke i norge da?

Vet ikke helt hva CDMA 800/1900 betyr heller... er vel noe angående netverket her det eller? er det det samme som GSM?

Da har jeg kommet frem til iPhone :) Er den vanskelig å få til å virke i norge? hva evt trenger jeg å gjøre og hvor er det beste stedet å få tak i en?

(Pris, frakt og sikkerhet)

Tror jeg har fått med meg det meste nå etter å ha lest rundt.. hva er Normal pris og hva er å betale alt for mye? er 3700 for mye?

Men har sett på iPod touch å sett at man kan vel ha like mye morro med den?

Det er vel bedre å kjøpe den å bruke vanlig telefon til å ringe med? Har lyst på iPhone men den er så dyr, så lurte på om det var like greit å kjøpe iPod Touch.

Kan jo selge mobilen og MP3'n min men da må jeg ha noen som er villige til å kjøpe.

Endret av Jimmarn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
CDMA er ikke det samme som GSM, som er grunnen til at den ikke vil virke i Norge

han mente nok om det var samme opplegg som gsm tenker jeg ;) (si ifra hvis det er feil .. )

Var det jeg mente ja... Men fant nettop ut at Sidekick LX støtter GSM 900, så da antar jeg at den vil virke.. eneste bekymring er at den ikke vil ha æ,ø og å i seg :\

Synes faktisk det er sinnsykt kjipt at ikke lg'n virker her... forelsket meg sjikkelig i den tlf... skulle ønske den fantes med gsm...

Endret av DeTrix
Lenke til kommentar

Hei igjen Bumper med å si at jeg fant denne siden her, har sendt en e-post til han og sput litt om tlf og om den vil virke i norge han sier den vil pga GSM900...

LINK

Bare vil forsikre meg om at det ikke er scam og hva som er den sikreste betalingsmåten for ikke å bli scammet.

Lenke til kommentar

Okej, litt nervøs her nå... jeg vil legge ut e-postene så dere kan lese... jeg er veldig redd for scam.

Han vil betale med Moneygram noe jeg har lest man aldri skal bruke. han vil ikke bruke noe annet. Jeg har allerede gitt ut adressen min :S

Her er e-postene plz hjelp.

Kan han gjøre noe på adresse? :S

E_Postene_Hjelp.rtf

Endret av DeTrix
Lenke til kommentar

Jøss, det der må enten være tjuvgods, en dum dum fyr, en rik fyr, eller svindel.

Note : If you buy two you will get one for free.

Apple Iphone 8GB.. $300

Apple Iphone 4gb ...$200

Sidekick 3 ....USD$140

Sidekick LX....USD$200

Nokia N95 8GB.......USD$300

Nokia N81 8GB..USD$200

Nokia 8800 Arte Duo...$250USD

Nokia N82...$200

Litt over 1000 kr for en Nokia N82 ?

Og Nokia 8800 som koster 10 000 her i norge, for bare 250 dollar?

Detter er jo mange hundre kroner, kansje et par tusen (?) under veiledende pris, selv i USA.

Ble utrolig frista, men er redd det er scam.

Lenke til kommentar
Forresten, det med hvor du skal kjøpe det.

Sjekk www.ebay.com www.finn.no www.qxl.no

Takk, Vet om dem å på eBay fant jeg ingen som shippet til norge. Bra egentlig siden en sidekick ikke vil virke 100% i norge.

enig angående selgeren, er ganske sikker på at han prøvde å svindle meg.

La ut en post på youtube og der fikk jeg virkelig hjelp å det viser seg at en sidekick vil ikke få tilgang til noe nettbasert i norge så skal jeg ha en av telefonene så bør jeg velge iPhone. her er en link: Yahoo Question's and Answers

Han sa jeg ikke burde velge noen av telefonene og heller gå for HTC touch, noe jeg ikke er helt med på. Vil heller da ha en iPhone.

Endret av DeTrix
Lenke til kommentar
Selv synes jeg HTC Touch er noe oppskrytt tøv.

Jeg og... Synd jeg ikke har så mye penger... skulle likt å fått solgt tlf min... og mp3 spilleren... har en S E W850i Den er helt fin ser nesten helt ubrukt ut.

Og en Creative V Plus 8gb Jeg kunne solgt... så jeg fikk råd til iPhone... Begge er helt fine, uten riper osv.

Er faktisk sinnsykt fornøyd med batteri kappasiteten på tlf.. kan vare opptil en uke nesten.. til normalt bruk selvfølgelig. Lader bare på søndag omtrent jeg.. Håper iPhone har bra batteri

Add: Er iPod Touch akkuratt det samme som iPhone bortsett fra Telefonmulighetene? har den alt bortsett fra det man trenger et simkort til?

Endret av Jimmarn
Lenke til kommentar

Vil nesten si at en iPhone og en iPod Touch koster omtrent det samme.

Om du er heldig finner du deg en iPhone til rundt 2500 kr, slik som jeg gjorde. Ellers er jo 3000 kr ganske rimelig det også.

Nå er det jo en hack som gjør at du gratis kan låse opp 1.1.3* selv via guide på ipod1.no sitt forum.

Om du ikke har kontakter i USA, eller noen som skal til USA, så kan du prøve å finne noe billig på eBay.com.

*Firmware 1.1.3 er den nyeste firmware til iPhone, den tillater triangulering (slik at du ser omtrent hvor du er på google maps), replassere ikoner på skrivebordet, sende til flere SMS mottakere m.m.

EDIT(S): Eksperimentering med skriftstørrelser, du får ha meg unnskyldt.

Endret av asbjohor
Lenke til kommentar
Vil nesten si at en iPhone og en iPod Touch koster omtrent det samme.

Om du er heldig finner du deg en iPhone til rundt 2500 kr, slik som jeg gjorde. Ellers er jo 3000 kr ganske rimelig det også.

Nå er det jo en hack som gjør at du gratis kan låse opp 1.1.3* selv via guide på ipod1.no sitt forum.

Om du ikke har kontakter i USA, eller noen som skal til USA, så kan du prøve å finne noe billig på eBay.com.

*Firmware 1.1.3 er den nyeste firmware til iPhone, den tillater triangulering (slik at du ser omtrent hvor du er på google maps), replassere ikoner på skrivebordet, sende til flere SMS mottakere m.m.

EDIT(S): Eksperimentering med skriftstørrelser, du får ha meg unnskyldt.

hehe ja, null problem. ^^

Men hvis jeg finner en iPhone til 2500kr skal jeg nok kjøpe den... da er jo det ganske sikkert hvis noen hjelper meg å guide meg gjennom "hacken" eller jeg finner en fin tut.

Så en på nettet til 1.1.2 så veldig lett ut egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...