Bister Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 ja, skal hvertfall begynne med å få trent på lag igjen, også tar jeg det derfra litt etter litt Lenke til kommentar
bjonny90 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Tror neppe noen talentspeidere ser på en 18-19 åring som spiller 5.div, men for all del, hvis du jobber hardt kan du fort gå oppover i systemet. Tror fort du kan klare 3.div. Lenke til kommentar
maxnes Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 viktigste av alt i fotballens verden er å skille deg ut. Derfor er egentrening uvirkelig viktig. Jada, du får veldig god utvikling gjennom lagstreningene og akademier, men her trener alle som er på treningene på de samme tingene. Dere utvikler samme evner. Etter egen erfaring så var jeg på et akademi der vi trente 4 dager i uken. Etter en to års tid så jeg liksom at jeg var nett like god som alle de andre. Alle var like fotball spillere. Vi tenkte likt, spillte likt. Jeg droppa derfor ut av dette opplegget og bestemte meg for å trene nett like mye som de gjorde på akademiet i et halvårstid. Skal si deg jeg så framgang. Plutselig hoppet jeg fra de andre, og opp på et mye høyere nivå. Tren deg spesiell! skill deg ut! Hvorfor skal en speider akkuratt velge deg? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 maxnes.. Denne tråden er fra 2008... 1 Lenke til kommentar
maxnes Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 maxnes.. Denne tråden er fra 2008... jeg som ble tipsa om tråden så er vist folk som leser den enda! vis jeg må legge til en beklagelse for at jeg svarte, får jeg vel gjøre det da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå