jchoft Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei, har nylig mottatt et HD2600 Pro 512 fra komplett. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340068 Så langt har alle mine forsøk på å installere drivere til kortet feilet. Har prøvd drivere fra ATI sin side, og nå drivere fra Sapphiretech (http://www.sapphiretech.com/). Sistnevnte har forresten en egen for AGP varianten- no luck. Det varierer fra feilmelding til blåskjerm når jeg skal staret world of warcraft. "wow could not start 3d hardware acceleration... check drivers/dx9c etc..." Holder på å laste ned en eldre versjon fra sapphiretech nå (dustene har bundlet driverne med ccc i alle språk, 225MB!?). Noen som har hatt tilsvarende problemer? Om det ikke løser seg i kveld sender jeg kortet tilbake og ber om noe annet i retur. takker for all hjelp /jchoft Lenke til kommentar
pwn3d Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei.. 8.1 & 8.1 Hotfixen er forholdsvis ustabil for de fleste. Ville brukt Siste Omega Drivere for XP. Når du får installert driveren og skal spille så kan det hende at dataen rebooter eller henger seg før den rebooter. Jeg fikk det bort ved å installere drivere for Hovedkort, og tilslutt oppdatere BIOS'en på hovedkortet. Nå kjører Omega driverene meget bra, og har ingen problemer. Lenke til kommentar
jchoft Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Takker Fant noen nyttige linker der fra omegadrivers.net. Skal se hva jeg får til. teste hotfix etc. Men om det ikke fikser seg i kveld er det rett tilbake med kortet det får da være måte på... Edit: Tata! installerte siste driver og ccc fra ati sin side + denne hotfixen etterpå (fra amd sin side). Nå er det oppe å går. Igjen takk for hjelpen. (Så var det bare å finne ut hvordan man får til 1366x768 oppløsning...) Endret 4. februar 2008 av jchoft Lenke til kommentar
pwn3d Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvilket kort tenker du på å bytte til da? Lenke til kommentar
jchoft Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Hvilket kort tenker du på å bytte til da? tja... komplett har noen billige ati x1650-kort, men nå er det ikke et alternativ siden det virker greit med hotfixen. Skulle bare ha et bedre kort til mediaPCn. Noe som kan spille av HD-film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå