Carman Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 disse Galant stasjons vognene er det mye av her i Helsingborg, og heftige er dem alle.... grusomme lykter! spessielt med øyelokk! forferdelig er den der! men den over, mar fin! men liker ikke lyktene! ALT for smale! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Her er video av Best MOTORing Januar: http://www.stage6.com/user/JiSiN/video/190...oring-Jan--2008 Main Battle at Tsukuba Circuit: [GRID5] Evo IX GSR [Driver] Hattori Naoki [GRID4] Impreza WRX STi [Driver] Tsuchiya Keiichi [GRID3] Evo X GSR (5MT) [Driver] Ara Seiji [GRID2] Evo X GSR (SST) [Driver] Kinoshita Takayuki [GRID1] Skyline Coupe 370GT TypeS [Driver] Ito Daisuke Anbefaller at dere kjøper videoen fra www.bestmotoring.com De har både DVD og nedlastnings muligheter. Endret 12. februar 2008 av Fritz0r Lenke til kommentar
papertiger Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 grusomme lykter! spessielt med øyelokk! forferdelig er den der! men den over, mar fin! men liker ikke lyktene! ALT for smale! det er vel din subjektive mening. min subjektive mening er at dette må være en av de utseendemessig mest sportslige og nydeligste stasjonsvognene som noen gang er designet! legger ved et bilde av et par på mitsubishi-forumet sine gamle biler for å underbygge min "statement" : dette er begge GLS-utgaver, men med Avance-styling, (de er begge identiske med avance eksteriørmessig). avance-stylingen er igjen henta fra VR-4-utgaven, men uten skjermbredderne. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Bilen er jo svin heftig...er i mine øyne bare en stasjonsvogn som ligger forran.. Nissan Stagea. Men Galant er en klar 2'er :-) (mindte litt om Bardufoss det øverste bildet...) Endret 12. februar 2008 av Fritz0r Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Stageaen har kanskje bedre motor enn Galanten, men utseendemessig er Stagea langt i bakleksa mener jeg. Jeg vil gå så langt at jeg tør påstå at Galant er den stiligste stasjonsvognen solgt i Norge på 90-tallet. Gjerne original Avance med større felger (momo GT-R f. eks.). Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) grusomme lykter! spessielt med øyelokk! forferdelig er den der! men den over, mar fin! men liker ikke lyktene! ALT for smale! Øyelokk er en ting jeg overhodet ikke skjønner meg på. Slik jeg ser det blir de aller fleste biler ganske sløve når man monterer slike, og denne mysende 8G Galanten er jo et glimrende eksempel på hvor feil det kan bli. Lyset på Galant er dårlig nok fra før av om man ikke skal dekke over halvparten av det. Endret 12. februar 2008 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) syns 5th gen galanten kom seg betraktlig etter litt kjapp photoshopping... Galant Power! ftw Før: etter: 5th gen Endret 13. februar 2008 av Fanboy Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 nja...taket bør choppes endel, ellers så ser den jo bare merkelig ut. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 nja...taket bør choppes endel, ellers så ser den jo bare merkelig ut. mener du t taket burde vert lavere? , btw bilen gjør seg ogsåi coupe for , navnet den kanskje hadde fått lyder til og med bra .... Mitsubishi Galant Turbo Coupe'..... ble litt mongo inni med framste der ,men man ser sånn cirka hvordan den kunne ha sett ut coupe form Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå