Fritz0r Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Chicago Auto Show (Preview): Galanten er som vi alle vet, en god gammel traver av Norske og Svenske veier, her i Sverige er det også endel V6 utgaver kjørende av stasjons vogn utgaven, noen stilige biler. Den nye er...så som så...som jeg kaller det.. Bilen virker ikke like spennende som de foregående modellene, virker som om Mitsubishi prøver og nedtone Galant for og få ungdommer til og heller bruke penger på Lancer utgaven. versjoner: Sport Edition = 4 cylindre på 160 ES Sport V6 = V6 på 230 hester Ralliart = 3.8L MIVEC V6 på 258 hester Bedøm selv, er Galant dømt nedenom og hjem? Kilde, press release og flere bilder: http://www.thetorquereport.com/2008/02/chi...w_restyled.html Lenke til kommentar
Carman Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 unnskyld meg, men den greia der, var dirrekte stygg! Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 denne som de siste årene kun for amerikanske markedet ikke europa\asia Lenke til kommentar
zilixiz Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Heslig, likte ingeting ved den bilen. Det rattet er nesten kliss lik mutterns sitt ratt, Colt -99 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 slapp av denne er for det amerikanske markedet , unasett tøffeste galantene er disse 3 gen turbo:) drit tøffe syns jeg Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 slapp av denne er for det amerikanske markedet , unasett tøffeste galantene er disse [bilde] 3 gen turbo:) drit tøffe syns jeg Uaktuelt. Denne generasjonen går din 3er en høy gang! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 disse Galant stasjons vognene er det mye av her i Helsingborg, og heftige er dem alle.... Lenke til kommentar
zilixiz Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jepp, den siste der hadde vi en liten stund. Ingen feil med den og gikk bra. Vår var dog ikke stylet så til de grader.... Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jepp, den siste der hadde vi en liten stund. Ingen feil med den og gikk bra. Vår var dog ikke stylet så til de grader.... stylet å stylet er en original sport eller avance versjon Lenke til kommentar
papertiger Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 dette er usa versjonen, som er lagd for det amerikanske markedet, både med tanke på motorer og fjæring. tror ikke MMC har planer om å lansere den på det europeiske markedet. Galant G8 (den sølvfarga på siste bildet) i VR-4 utgave er uten tvil en rå familiebil, med 2,5 V6 Twin turbo, AYC (som på EVO), 4WD og 280hk orginalt. etter min mening også en av de fineste stasjonsvognene designmessig som noen gang er laget...! Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 dette er usa versjonen, som er lagd for det amerikanske markedet, både med tanke på motorer og fjæring. tror ikke MMC har planer om å lansere den på det europeiske markedet.Galant G8 (den sølvfarga på siste bildet) i VR-4 utgave er uten tvil en rå familiebil, med 2,5 V6 Twin turbo, AYC (som på EVO), 4WD og 280hk orginalt. etter min mening også en av de fineste stasjonsvognene designmessig som noen gang er laget...! Trur ikke det er vr4 da vr4 har andre frontlykter og noen har små skjermbreddere.. men den mangler ihverftall lyktene så er nesten sikker på at det er sport eller avance med noen uoriginal slags lister på lyktene Lenke til kommentar
papertiger Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 dette er usa versjonen, som er lagd for det amerikanske markedet, både med tanke på motorer og fjæring. tror ikke MMC har planer om å lansere den på det europeiske markedet.Galant G8 (den sølvfarga på siste bildet) i VR-4 utgave er uten tvil en rå familiebil, med 2,5 V6 Twin turbo, AYC (som på EVO), 4WD og 280hk orginalt. etter min mening også en av de fineste stasjonsvognene designmessig som noen gang er laget...! Trur ikke det er vr4 da vr4 har andre frontlykter og noen har små skjermbreddere.. men den mangler ihverftall lyktene så er nesten sikker på at det er sport eller avance med noen uoriginal slags lister på lyktene jeg mente ikke at den på bildet var en VR-4 utgave. jeg vet hvordan en VR-4 ser ut. jeg snakka om Galant G8 (type EA0) VR-4 generelt! den på bildet er bare en vanlig avance/sport med 4G63 motoren. finnes etter det jeg vet ingen G8 VR-4 i norge. Lenke til kommentar
zilixiz Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er øyelokk standard på sport versjonen? Og røde kalippere og såpass store felger? Nei, tenkte meg det.... Lenke til kommentar
papertiger Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er øyelokk standard på sport versjonen? Og røde kalippere og såpass store felger? Nei, tenkte meg det.... hva var poenget med det utspillet? når såg du sist en fabrikkstandard bil med øyelokk? det bildet var vel bare et eksempel på hvordan en avance/sport kan se ut... Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) dette er en dønn original vr4 g8 dette er den billigste modellen av g8 Her er en styla us versjon av g8 interiør av avance og ekstrautstyr på vr4 sånn da var det klarlagt. Endret 9. februar 2008 av freddy85 Lenke til kommentar
papertiger Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) er nok andre enn meg som trenger den forklaringen. har studert flere generasjoner av galant, så jeg vet hvordan en vr-4 ser ut i forhold til en "vanlig" utgave (glx,gls, sport, avance)... bare sånn at det var klarlagt (skal ikke ha rykte på meg for å være grønn når det gjelder mitsu ) uansett, hva topic angår, så gjelder den 2009 galanten utelukkende for USA - det kan en også se på motorstørrelsene. tror aldri den kommer til å finne veien til Europa. er to forskjellige markeder når det gjelder krav til kjøreegenskaper, motorer, opplevd kvalitet etc... Endret 10. februar 2008 av papertiger Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) utseendemessig er jeg enig faktisk, bilen ser spesialbyggd for det amerikanske markedet, men vil det komme noen variasjon av denne bilen til europa, eller vil det være ett helt nytt chassie? Det er hva jeg lurer mest på, vil de greie og lage noe som er like bra som VR4 igjen? med tanke på at Lancer Evolution X floppet totalt vs. Impreza WRX STi Endret 11. februar 2008 av Fritz0r Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) utseendemessig er jeg enig faktisk, bilen ser spesialbyggd for det amerikanske markedet, men vil det komme noen variasjon av denne bilen til europa, eller vil det være ett helt nytt chassie? Det er hva jeg lurer mest på, vil de greie og lage noe som er like bra som VR4 igjen? med tanke på at Lancer Evolution X floppet totalt vs. Impreza WRX STi akkurat som den forrige generasjonen i usa så kommer denne IKKE til europa eller japan.. evo floppa iforhold til sti tuller du? alle tester favorittiserer evoen og autoamt kassa knuser dsg kassa til audi gjør at andre kasser både manuelle og automat blir gammle i forhold. ta deg tid til å lese denne testen: du kan også se den forrige generasjone vidio her: http://youtube.com/watch?v=Yzjr19F5nHE Endret 11. februar 2008 av freddy85 Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) LanEvo X ble nylig testet på bane (Tsukuba) mot LanEvo IX og Impreza WRX STi (2008 utgaven) av gutta i showet "Best MOTORing". 1.: Subaru Impreza WRX STi kom klart først, med over 2-3 sekunder ned til nestemann(startet bakerst, manuel kasse [Kjørt at Keiichi Tsuchiya]). 2.: LanEvo IX (manuel kasse) 3.: LanEvo X (manuel kasse) 4.: LanEvo X (autokasse) [Det skal sies at denne bilen ER raskest på 412 metern (quatermile), men på bane har den ingenting og stille opp med mot hverken LanEvo IX eller WRX STi]. Info om LanEvo X: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=893771 Info om LanEvo X Prototype S, som ble lansert ikke en uke engang etter denne matchen ble vist på TV i Japan. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=901474 Endret 11. februar 2008 av Fritz0r Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) LanEvo X ble nylig testet på bane (Tsukuba) mot LanEvo IX og Impreza WRX STi (2008 utgaven) av gutta i showet "Best MOTORing". 1.: Subaru Impreza WRX STi kom klart først, med over 2-3 sekunder ned til nestemann(startet bakerst, manuel kasse [Kjørt at Keiichi Tsuchiya]). 2.: LanEvo IX (manuel kasse) 3.: LanEvo X (manuel kasse) 4.: LanEvo X (autokasse) [Det skal sies at denne bilen ER raskest på 412 metern (quatermile), men på bane har den ingenting og stille opp med mot hverken LanEvo IX eller WRX STi]. Info om LanEvo X: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=893771 Info om LanEvo X Prototype S, som ble lansert ikke en uke engang etter denne matchen ble vist på TV i Japan. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=901474 For det første er allt det der rart av allt jeg har sett så er evo en helt klart bedre bane bil enn stien. Det er hva jeg lurer mest på, vil de greie og lage noe som er like bra som VR4 igjen? evo er en direkt oppfølger til g6 vr4, g7 og g8 er langt ifra så kjappe som evoene 4wden til g8 er nesten identisk med evo 7-8-9 Endret 11. februar 2008 av freddy85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå